پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

چیت‌چیان به کمیسیون عمران می‌رود

دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 326122
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اعضای کمیسیون عمران مجلس در جلسه امروز عصر خود با وزیر نیرو به بررسی برنامه‌های این وزارتخانه در حوزه تأمین آب، آبرسانی به شهرها و روستاها و سدها و برنامه این وزارتخانه برای سال ۹۳ می‌پردازند.
به گزارش جهان، محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون عمران طرحی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن نیز به تصویب اعضای کمیسیون رسید که بر اساس آن مقرر شد برای تأمین اعتبار و تکمیل پروژه‌های مربوط به حوزه آب و فاضلاب و حمل و نقل زمین‌های تحت مالکیت دولت به صورت تهاتر در اختیار پیمانکاران قرار گیرد.

وی افزود: در ادامه جلسه امروز کمیسیون گزارش تفریغ بودجه سال ۹۰ در حوزه مسائل عمرانی با حضور مقامات دیوان محاسبات و مسئولین اجرایی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مسئولان اجرایی به سؤالات و ابهامات در خصوص این گزارش پاسخ خود را ارائه کردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: اعضای کمیسیون عمران امروز بعد از ظهر ساعت ۱۸:۳۰ در جلسه مشترک با وزیر نیرو و معاونین وی به بررسی برنامه وزارت نیرو در ارتباط با مسائل مربوط به سدها، تأمین آب، آبرسانی به شهرها و روستاها و برنامه‌های این وزارتخانه در سال ۹۳ می‌پردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *