جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

نباید در جام جهانی زنگ تفریح شویم

دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب: 326075
مهاجم تیم ملی گفت: امیدوارم اردوها و دیدارهای دوستانه زیادی را داشته باشیم تا در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم و زنگ تفریح تیم‌های همگروه نشویم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، کریم انصاری فرد در خصوص بازی مقابل تایلند به سایت فدراسیون گفت: دیدار خوبی را مقابل تایلند داشتیم و با گرفتن سه امتیاز راه صعودمان به جام ملتهای آسیا در ۲۰۱۳ را قطعی کردیم و این دیدار هم بازی رسمی مسابقات جام ملتهای آسیا بود و هم دیداری تدارکاتی برای جام جهانی و هماهنگی خوبی بین بازیکنان تیم ملی بوجود آمد و توانستیم با موفقیت این دیدار را به پایان برسانیم و امیدوارم اردوی آماده سازی‌مان در لبنان هم با پیروزی همراه باشد.

وی در خصوص دیدار با لبنان افزود: همه سعی و تلاشمان را می کنیم تا یک بازی متفاوت را انجام دهیم.

انصاری‌فرد در خصوص مسابقات جام جهانی افزود:برای افزایش هماهنگی برای حضور در جام جهانی نیاز به برگزاری اردوهای متعدد و بازی های تدارکاتی هستیم و امیدوارم اردوها و دیدارهای دوستانه زیادی را داشته باشیم تا در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم و زنگ تفریح تیم های همگروه نشویم و همه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تمام تلاششان را خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *