پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

آمریکا در انتخابات هندوراس دخالت می‌کند!

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب: 325862
یکی از مقامات کشور هندوراس اعلام کرده است که مقامات واشنگتن درصدد برآمده اند تا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور دخالت کرده و مهره دست نشانده خود را بر سر قدرت بنشانند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه خبری اسپانیایی زبان «تله سور» نوشت: مانوئل زلایا روداس، یکی از مقامات کشور هندوراس روز جمعه در مصاحبه ای خبری اعلام کرده است که مقامات واشنگتن در صدد برآمده اند تا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور دخالت کرده و مهره دست نشانده خود را بر سر قدرت بنشانند.

مطابق با اظهارات روداس، لیسا کوبیسکه، سفیر آمریکا در هندوراس در چند ماه اخیر تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور اسپانیایی زبان که در آینده ای نزدیک برگزار می شود تاثیر گذاشته و یکی از مهره های خود را بر سر قدرت بیاورند.

سفیر آمریکا هفته گذشته طی یک سخنرانی اعلام کرده است که بسیار محتمل است نتایج انتخابات ریاست جمهوری در کشور هندوراس همان زمان مشخص نشود و نتایج با تاخیر اعلام گردند.

این اظهارات مقامات هندوراس را خشمگین کرد و آنان بلافاصله این اظهارات را رد کردند و آن را نوعی مداخله جویی مقامات کاخ سفید در روند انتخابات تعبیر کردند.

انتخابات سراسری هندوراس در تاریخ چهارم نوامبر برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *