پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 325518
علي دايي بار ديگر با جدايي سيدمهدي سيدصالحي که گفته مي‌شود چند پيشنهاد دارد، مخالفت کرد. مذاکرات مسئولان باشگاه پرسپوليس با رضا نوروزي مهاجم تيم فوتبال نفت تهران مثبت بوده و احتمال قرمزپوش شدن اين بازيکن زياد است.
به گزارش جهان به نقل از تسنيم، علي دايي براي تقويت خط حمله خود چند گزينه از جمله رضا نوروزي را مد نظر دارد و در اين بين باشگاه نفت هم چشم به چند بازيکن پرسپوليس دارد. نفتي‌ها روي غلامرضا رضايي، محمد خانزاده، رضا محمدي و هادي نوروزي نظر دارند و قرار است در اين خصوص يحيي گل‌محمدي نظر نهايي را بدهد. نفتي‌ها با توجه به جدايي قطعي سوشا مکاني از اين تيم رضا محمدي دروازه‌بان پرسپوليس را مي‌خواهند.

در صورتي که رضا نوروزي هم به پرسپوليس برود از بين غلامرضا رضايي که از فولاد و يکي دو تيم ديگر پيشنهاد دارد و همچنين هادي نوروزي ممکن است يک بازيکن به نفت برود.

از جمع بازيکنان پرسپوليس جدايي ميلاد غريبي، محمد خانزاده، رضا محمدي و غلامرضا رضايي در نيم فصل قطعي است. هادي نوروزي هم با اينکه قصد جدايي دارد و اعلام کرده جدايي‌اش از پرسپوليس قطعي است، اما مسئولان پرسپوليس در تلاش هستند او را حفظ کنند. همچنين علي دايي بار ديگر با جدايي سيد مهدي سيدصالحي که گفته مي‌شود چند پيشنهاد دارد مخالفت و اعلام کرده به اين بازيکن نياز دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *