جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

حمله تروریستی به زائران حسینی در بغداد

پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 325387
دو انفجار تروریستی که به طور همزمان در نزدیک یک دسته عزاداران حسینی در بغداد روی داد، به شهادت ۸ نفر و زخمی شدن ۲۴نفر دیگر انجامید.
به گزارش جهان، فارس به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز نوشت: تروریست‌ها با دو خودروی بمبگذاری شده یک هیئت عزاداری در منطقه «الحفریه» در جنوب بغداد را هدف قرار دادند که منجر به شهادت ۸ نفر و زخمی شدن ۲۴ تن دیگر شد.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که این حمله به طور همزمان در شهر کوت در جنوب بغداد و در استان واسط روی داده است که در جریان آن ۸ نفر کشته و دهها زائر زخمی شدند.

این درحالی است که روز گذشته نیز تروریست‌ها در چندین مرتبه با بمب گذاری‌هایشان تلاش کردند عراق را برای زوار عتبات عالیات ناامن کنند.

روز گذشته انفجارهای تروریستی نزدیک یک هیئت عزاداری در شهر بعقوبه عراق منجر به شهادت ۸ نفر و زخمی شدن ۱۵ نفر از زائران حسینی شد.

همچنین فرماندهی پلیس کربلا از بازداشت ۲۶ تروریست تحت تعقیب، ۳۸ مظنون به دست داشتن در حملات تروریستی و توقیف یک خودروی بمب گذاری شده پیش از انتقال به کربلا در استان بابل خبر داد.

هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حملات تروریستی را بر عهده نگرفتند ولی معمولا گروه تروریستی القاعده مسئولیت چنین حملات خونباری را بر عهده می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خداوند تمام منافقین و کفار و وهاییها لعنت کند