پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ونگر: عاشق بحث‌سیاسی و چیپس هستم!

توپ طلا حق رونالدو است
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 325281
سرمربی آرسنال در گفتگویی متفاوت با سایت این باشگاه شرکت کرد و درباره موضوعات مختلفی به صحبت پرداخت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، آرسن ونگر از سال ۱۹۹۶ هدایت آرسنال را بر عهده برگرفته و توانسته است با این تیم به افتخارات ریز و درشت زیادی دست یابد. او درباره‌ی همه این مدت حضور در تیم آرسنال می‌گوید: نسبت به سالهای اول حضورم در آرسنال فقط چین و چروک‌های صورتم بیشتر شده است. همان عطش سابق را برای موفقیت دارم. دوست دارم تیمم در هر بازی پیروز شود و به قهرمانی‌های متعددی دست یابد.

با خداحافظی سر الکس فرگوسن از منچستر یونایتد اکنون آرسن ونگر با قدمت‌ترین مربی جزیره است. سرمربی سابق موناکو و ناگویای ژاپن اکنون همراه آرسنال در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد. آنها در لیگ قهرمانان اروپا نیز صدرنشین هستند. اما در هر دو لیگ فاصله چندانی با تیم دوم خود ندارند. با شکستی که این هفته برابر منچستر یونایتد متحمل شدند فاصله آرسنالی‌ها در لیگ برتر با لیورپول به دو امتیاز رسید.

آرسن ونگر در گفت‌وگویی با سایت آرسنال درباره مباحث مختلفی به صحبت پرداخت که در زیر می‌خوانید:

* اگر قرار باشد یکی ازتصمیم‌هایتان در دوران مربی‌گری را اصلاح کنید، آن کدام تصمیم است؟

هر سال شما تصمیم‌هایی می‌گیرید که ممکن است به ضررتان باشد. آنچه اهمیت دارد این است که این تصمیمات را ابتدا شناسایی کنید از آن درس بگیرید و برای آینده بتوانید تصمیم‌های بهتری بگیرید. آنالیز اشتباهات و درس گرفتن از آنها دو نکته بسیار مهم است.

*رونالدو یا مسی؟

سخت است. مسی سالهاست که بهترین بازیکن جهان بوده اما در سال گذشته رونالدو عملکرد بهتری داشت. او بسیار خوب توانست برای تیم رئال مادرید بازی کند و به نظر من شایسته دریافت توپ طلاست.

*۱۷ سال قبل شما آرسنال را انتخاب کردید. دلیلش چه بود آیا چون که اسمتان آرسن بود آرسنال را انتخاب کردید یا خیر؟

قطعا نه(با خنده). آرسنال مرا انتخاب کرد و این برای من یک افتخار بزرگ است که بتوانم ۱۷ سال در این تیم باشم.

*سرگرمی مورد علاقه‌تان چیست؟

خواندن مباحث مختلف سیاسی و شرکت در بحث‌های سیاسی و همچنین قدم زدن در طبیعت.

*شما از جک ویلشر در پست‌های مختلفی استفاده کرده‌اید. خودتان دوست دارید که او در چه پستی بازی کند؟

ویلشر یک هافبک بسیار کامل است. او در پست هافبک میانی عملکرد بسیار خوبی دارد. ویلشر دید بسیار خوبی دارد و از قدرت بازی‌خوانی بالایی بهره‌مند است که باعث می‌شود در پست‌های مختلفی بازی کند.

*شوخ‌ترین بازیکن‌تان در آرسنال چه کسی است؟

سخت است که بخواهم یک بازیکن را انتخاب کنم. اما اگر بخواهم، "شزنی" و "بندتر" را انتخاب می‌کنم. آنها بازیکنان شوخ‌طبعی هستند و همیشه در تمرینات جوک می‌گویند.

*از تنقلات به چه چیزی علاقه دارید؟‌

چیپس را خیلی دوست دارم. البته باید از خوردن آن اجتناب کنم. من رژیم دارم و تغذیه‌ام باید مثل یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *