جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

نام‌نویسی رایگان برای زیارت نیابتی کربلا

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 325242
پایگاه اطلاع‌رسانی حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام با راه‌اندازی بخشی با عنوان "نائب الزیارة"، اعلام کرده است که خادمان این آستان مقدس، به نیابت از افرادی که اسامی خود را از طریق نشانی زیر در این پایگاه ثبت کنند، زیارت نیابتی انجام خواهند داد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام؛ با راه‌اندازی بخشی با عنوان "نائب الزیارة"، اعلام کرده است که خادمان این آستان مقدس، به نیابت از افرادی که اسامی خود را از طریق نشانی زیر در این پایگاه ثبت کنند، زیارت نیابتی انجام خواهند داد.

پایگاه الکفیل اعلام کرده است: این صفحه، برای تمامی محبان و مشتاقان زیارت اهل بیت در سراسر جهان که بُعد مسافت مانع رسیدن ایشان به کربلای معلی و زیارت بارگاه منور حضرت عباس(ع) برای تجدید میثاق با آن حضرت و یا طلب حوائج دنیوی و یا اخروی می‌گردد، تهیه شده است.

شما می‌توانید با ثبت نام در این صفحه، به خدام این بارگاه ملکوتی نیابت دهید تا از جانب خود و یا بستگان‌تان (چه آنان که در قید حیاتند و چه آنانکه به رحمت ایزدی پیوسته‌اند) حرم سیدالشهداء و علمدار کربلا علیهما السلام را زیارت کرده و دو رکعت نماز زیارت به جای آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *