سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

نمایندگان به وزیر درباره مسکن مهر چه گفتند؟

سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 325042
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس با وزیر راه گفت: نمایندگان مجلس بر تداوم اجرای طرح مسکن مهر در راستای خانه دار کردن اقشار کم درآمد جامعه تاکید دارد.
به گزارش جهان، محمدرضا رضایی در گفت و گو با تسنیم با اشاره به دیدار اعضای کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تاکید نمایندگان مجلس در این جلسه به تداوم روند اجرای طرح مسکن مهر در راستای کمک به اقشار کم درآمد جامعه توسط دولت بود.

وی با بیان اینکه به هر پروژه بزرگی ایراداتی وارد بوده و بحث مسکن مهر نیز خالی از مشکل نبوده است، افزود: دولت به ویژگی های مناسب مسکن مهر تاکید دارد اما تورم ناشی از آن را بالا اعلام می کند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی به تغییر روند در اجرای طرح مسکن مهر تاکید دارد، بیان کرد: ما از هر طرحی که در راستای خانه دار شدن مردم به ویژه اقشار کم درآمد باشد حمایت می کنیم اگر چه با نام و یا عنوان دیگر باشد.

وی با بیان اینکه باید جوان ها را تشویق به امر ازدواج کنیم، گفت: برای این منظور و ایجاد انگیزه در جوان ها برای تشکیل خانواده باید زمینه را آماده و مهیا کرد و کمک به خانه دار شدن آنها در تشویق به ازدواج نسل جوان جامعه کمک می کند.

رضایی با اشاره به اینکه سالانه باید ۱۰۰۰ کیلومتر خط راه آهن در کشور ساخته شود، خاطرنشان کرد: دولت باید در اجرای پروژه های عمرانی تلاش کرده و در بحث احداث بزرگراه ها، جاده ها و آزاد راه ها از طریق اوراق مشارکت اقدام کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در راستای عمل به شعار خود باید تلاش کرده و در مسیر اجرای طرح های عمرانی از هیچ کوششی دریغ نکند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *