پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
حاشیه‌های مراسم ختم مرحوم عسگراولادی؛

فرار ناطق‌ و پورمحمدی از دست خبرنگاران

دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 324981
مراسم ختم حاج حبیب الله عسگراولادی "رئیس فقید جبهه پیروان خط امام و رهبری" با حاشیه‌های جالبی همراه بود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مراسم هفتمین روز درگذشت حاج حبیب الله عسگراولادی رئیس فقید جبهه پیروان خط امام و رهبری که عصر امروز با حضور مسئولان کشوری و فعالان سیاسی در مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار شد با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

** در این مراسم ختم، محسن رفیق دوست، اسدالله بادامچیان، سید رضا نیری، حسین انواری، محمد نبی حبیبی، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی دفتر رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، وحید حقانیان، محمد عباسی وزیر سابق ورزش و امور جوانان، حسین شیخ الاسلام مشاور رئیس مجلس، حجت الاسلام شهیدی رئیس و نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید، حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی استاد اخلاق و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، مرتضی تمدن استاندار سابق تهران، یحیی آل اسحاق رئیس اتاق بازرگانی تهران، سید صولت مرتضوی شهردار جدید مشهد و حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات شرکت کرده بودند.

** اولین شخصیت شاخصی که خود را به مراسم ختم رئیس فقید جبهه پیروان رساند، علی اکبر ناطق نوری بود و پس از آن پورمحمدی وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید هم به مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) آمد.

** پورمحمدی و ناطق نوری که همزمان با هم از مسجد خارج شدند به سرعت از جمع خبرنگاران خارج شدند و پاسخی به سوالات آنان ندادند. البته ناطق نوری وقتی باپرسشی مبنی بر اینکه"آیا پس از مرحوم عسکر‌اولادی شما رهبری جریان راست سنتی برعهده خواهید گرفت؟ مواجه شد، فقط با پاسخ "نه" سوار خودروی پژوی شیشه دودی خود شد.

** محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان نیز دیگر شخصیتی بود که در حلقه نمایندگان رسانه‌ها قرار گرفت و درحالی که به سمت خودروی خود حرکت می‌کرد به سوالات به صورت پارگرافی و خلاصه شده پاسخ داد.

** مرد سابق خیابان سئول زمانی که داشت با خبرنگان صحبت می کرد، احمد کریمی اصفهانی عضو شورای مرکزی جبهه پیروان را دید، حرف خود را قطع و با وی خوش و بش کرد و سپس صحبت خود را ادامه داد. این خوش و بش برای خبرنگاران جالب توجه بود.

** سید محمود علوی وزیر اطلاعات به عنوان آخرین مسئول دولتی خود را به مسجد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) رساند و پس از خروج از مسجد وقتی با خبرنگاران مواجه شد به آنها گفت: من جلسه دارم، اجازه دهید به جلسه برسم. باز خبرنگاران سوالاتشان را از وزیر اطلاعات پرسیدند و وی در حالی که پیاده و با محافظانش خیابان شهید قادری را به سمت خودرویش می‌رفت، به سوالات پاسخ داد.

** در این مراسم ختم باز برخی از مردم نامه به دست در مقابل مسجد ایستاده بودند؛ یکی از آنها می‌گفت: با خبر شدم مراسم ختم حاج آقا در این مسجد برگزار می‌شود، نامه‌ام را نوشته‌ام تا به فرمانده کل ناجا بدهم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *