چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

هیئت ایرانی در ژنو بابرنامه و منسجم عمل‌کرد

حرفهای بی‌مایه آمریکا کمکی به حل موضوع نمی‌کند
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب: 324971
رئیس مرکز تحقیقات راهبردی نیروهای مسلح گفت: در مذاکرات ژنو معلوم شد که تیم ایرانی صاحب طرح و دارای انسجام و قدرت تصمیم‌گیری است اما طرف مقابل دارای اختلاف نظر و فاقد منطق کافی و یک نگاه درست بود.
به گزارش جهان، سردار احمد وحیدی رییس مرکز تحقیقات راهبردی نیروهای مسلح، در گفتگو با فارس، با اشاره به اجلاس اخیر هسته‌ای در ژنو و عملکرد تیم مذاکره کننده ایرانی، اظهار داشت: در این مذاکرات، معلوم شد که تیم ایرانی صاحب طرح و حرف و دارای انسجام و قدرت تصمیم‌گیری است اما طرف مقابل دارای اختلاف نظر و فاقد منطق کافی و یک نگاه درست بود.

وحیدی افزود: اینها نشان دهنده قدرت ایران در همه حوزه‌ها به خصوص حوزه دیپلماسی و ضعف و ناتوانی طرف مقابل است.

وزیر سابق دفاع درخصوص اظهارات مقامات امریکایی مبنی بر اینکه در برابر ایران، همه گزینه‌ها ازجمله گزینه نظامی را هنوز روی میز دارند، تصریح کرد: اینها حرفهای تکراری است که از قدیم بوده و مایه تعجب است که باز هم این سخنان بی‌مایه و بی‌مصرف را به زبان می‌آورند که هیچ کمکی به حل موضوع نمی‌کند.

وحیدی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با عقلانیت، منطق و قدرت قوی به پشتوانه ایمان، حمایت مردم و نیروهای مسلح، با قدرت در صحنه حاضر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *