پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تکذیب گمانه‌زنی درباره شورایعالی امنیت ملی

انتصابات دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی گمانه زنی رسانه ای است
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب: 324496
یک مقام آگاه اخبار منتشره درباره انتصابات شمخانی در شورایعالی امنیت ملی را گمانه زنی دانست و متذکر شد که هنوز برای معاونان این شورا حکمی صادر نشده است.
به‌گزارش جهان به نقل از فارس، در پی درج خبری در خصوص انتصابات علی شمخانی در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی در رسانه‌ها، یک منبع آگاه اسامی منتشره را تنها گمانه زنی رسانه‌ای دانست.

وی خاطر نشان کرد که هنوز حکمی برای معاونان دبیر شورایعالی امنیت ملی صادر نشده است.

در عین حال در نخستین روزهای مهر ماه، برخی خبرگزاری های دولتی و غیر دولتی و نیز سایت‌های نزدیک به دولت، از انتصاب معاونان دبیر شورایعالی امنیت ملی خبر داده و به ذکر برخی اسامی نیز در این راستا پرداختند.

همچنین مجری برنامه تلویزیونی «دیروز، امروز، فردا» در مناظره‌ای که بین «رضا سیف‌اللهی» از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام و «مهرداد بذرپاش» نماینده تهران در مجلس به‌مناسبت ۱۳ آبان (سالروز فتح لانه جاسوسی آمریکا) برپا شد، سیف اللهی را معاون امنیت داخلی شورایعالی امنیت ملی معرفی کرد.

روزنامه کیهان نیز در انعکاس این مناظره تلویزیونی در صفحه ۱۰ شماره ۲۰۶۳۰ (شنبه ۱۱ آبان)، سیف‌اللهی را با عنوان معرفی شده در رسانه ملی معرفی کرد.

در عین حال ارگان رسمی دولت نیز در همان روز در انتشار گزارش مناظره مذکور، از عنوان «معاون دبیر شورایعالی امنیت ملی» برای سیف‌اللهی استفاده کرد و هنوز هیچ منبع رسمی خبرهای منتشره درباره انتصابات این شورا را تایید نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *