پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

تغییرات شهرداری تهران باید به پایان برسد

جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 324165
عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید هر نوع تغییری در شهرداری تهران در راستای تقویت مدیریت شهری باشد گفت: تغییرات در شهرداری تهران باید هر چه زودتر به پایان برسد.
به گزارش جهان، اقبال شاکری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه اعضاء شورای شهر تهران از هر نوع تغییری در سطح شهرداران مناطق و معاونین شهردار تهران حمایت می‌کنند، اظهار داشت: امیدواریم این تغییرات هر چه زودتر به پایان برسد و شهرداری تهران با نیروهای جدید و با تجربه فعالیت خود را آغاز کند.

وی تصریح کرد: شهردار تهران باید افرادی را برای شهرداران مناطق و معاونین خود انتخاب کند که این افراد از تجربه کافی برای مدیریت شهری برخوردار باشد.

شاکری در پاسخ به این پرسش که آیا اعضاء شورای شهر نظرات خود را در خصوص انتخاب شهرداران مناطق و معاونین قالیباف ارائه می‌کنند، یا خیر، گفت: انتخاب هر شخص برای هر منطقه به عنوان شهردار از وظایف اختیارات قالیباف است که البته در این زمینه ما نیز پیشنهاداتی به شهردار تهران داده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: باید منتظر اتمام تغییرات در سطح شهرداران مناطق و معاونین شهردار تهران باشیم که امیدواریم هر چه زودتر این تغییر و تحولات به اتمام برسد چرا که نباید زمان را از دست داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ali
United States
لطفا بررسی کنید افراد فقط جابجا شده اند تغییر خاصی صورت نگرفته .فقط هیاهو ودیگر هیچ