شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
صبح امروز در ۲۳۰۰ نقطه صورت گرفت؛

برگزاری یازدهمین آئین «شیرخوارگان حسینی(ع)» با حضور ۴ میلیون نوزاد

جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 324159
یازدهمین آئین «شیرخوارگان حسینی(ع)»با حضور عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و مادران عزادار به همراه نوزادان خود در مصلی امام خمینی(ره) تهران و همزمان در ۲۳۰۰ نقطه ایران و جهان برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، صبح امروز، جمعه ۱۷ آبان ماه،‌ یازدهمین آئین «شیرخوارگان حسینی(ع)»با حضور عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و مادران عزادار به همراه نوزادان خود در مصلی امام خمینی(ره) تهران و همزمان در ۲۳۰۰ نقطه ایران و جهان برگزار شد.

این مراسم که به همت مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) طی ۱۰ سال گذشته در نخستین جمعه ماه محرم برگزار شده است و امسال هم این مراسم در ابتدا با قرائت قرآن کریم توسط قاری بین‌المللی ابوالقاسمی آغاز و با اجرای تواشیح «باز این چه شورش است» و «حضرت علی‌اصغر(ع)، شعرخوانی، شاعر و مدیحه‌سرای اهل‌بیت (ع) صابر خراسانی، نوحه‌سرایی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت‌(ع) محمود کریمی و علی آئینه‌چی ادامه پیدا کرد.

یازدهمین آئین «شیرخوارگان حسینی(ع)» از ساعت ۱۰ صبح امروز با قرائت نذرنامه حضرت مهدی(عج) ادامه پیدا می‌کند، مادران نوزدان شیرخواره با خواندن این نذرنامه نوزادان خود را نذر یاری حضرت ولیعصر(عج) می‌کنند.

به گفته مافی،‌دبیر مجمع جهانی «شیرخوارگان حسینی(ع) در یادزهمین دوره این آئین ۴ میلیون نوزاد شرکت کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *