شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اسامی پنج شهید تازه تفحص شده

منتظر پاسخ ژنتیک یازده شهید هستیم
پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 324025
مسئول ستاد معراج شهدای مرکز گفت: از جمع ۴۶ شهید، ۳۰ شهید به عنوان شهید گمنام در سراسر کشور تشییع و به خاک سپرده می‌شوند؛ هویت ۵ شهید محرز شد و منتظر پاسخ آزمایش DNE یازده شهید هستیم.
به گزارش جهان، ابراهیم رنگین مسئول ستاد معراج شهدای مرکز در گفت‌وگو با فارس در خصوص شناسایی شهدایی دفاع مقدس که پیکر مطهرشان در دوره اخیر تفحص کشف شده است، اظهار داشت: در هشتم مهرماه سال جاری پیکرهای مطهر ۴۶ شهید که در عملیات تفحص برون‌مرزی کشف‌ شده‌ بودند، وارد کشور شد؛ عملیات شناسایی این شهدا طی یک ماه گذشته انجام گرفت و تاکنون هویت پنج شهید مشخص شده است.

وی ادامه داد: شهیدان «امرالله فیضی، ۲۳ ساله، از استان البرز، محل شهادت فکه شمالی در سال ۱۳۶۵»، «محمد منتظری، ۱۸ ساله، از استان تهران، محل شهادت فاو در سال ۱۳۶۴ و طی عملیات والفجر۸»، «جواد زارع، ۱۴ ساله، از استان فارس، محل شهادت غرب رودخانه میمه در سال ۱۳۶۴ طی عملیات قدس ۳»، «بیت‌الله گرجی‌زاده، ۱۷ ساله، از استان فارس، محل شهادت غرب رودخانه میمه در سال ۱۳۶۴ طی عملیات قدس ۳» و «رستم راستی، ۱۳ ساله، از استان فارس، محل شهادت غرب رودخانه میمه در سال ۱۳۶۴ طی عملیات قدس ۳» در این دوره شناسایی و احراز هویت شدند.

مسئول ستاد معراج شهدای مرکز بیان داشت: از جمع ۴۶ شهید، ۳۰ شهید به عنوان شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع و به خاک سپرده می‌شوند و هویت ۵ شهید محرز شد و برای یازده شهید دیگر منتظر پاسخ آزمایش DNE هستیم که ان شاءالله بعد از دریافت جواب آزمایش، خانواده این شهدا را مطلع خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *