پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ملت فلسطین هرگز سازش نمی پذیرد

پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 323941
نخست وزیر دولت منتخب فلسطین ضمن تاکید بر پایداری ملت فلسطین ضد محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی از کشورهای عربی خواست اقدامی در راستای پایان دادن به محاصره غزه انجام دهند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه الیوم السابع نوشت: اسماعیل هنیه تاکید کرد: پایداری و ثبات فلسطینی ها در مقابله با محاصره اسرائیلی ادامه پیدا خواهد کرد.

نخست وزیر دولت منتخب فلسطین اعلام کرد: ملت فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد و تن به شکست نمی دهد و به حرکت خود به سوی آزادی و استقلال ادامه می دهند.

هنیه بیان کرد: متاسفانه مجدد دشمن محاصره را تشدید کرده است و این موضوع عجیبی نیست اما آنچه عجیب است محاصره ما از سوی برادران و فرزندان امت ما است.

وی که در مراسم افتتاح یکی از پروژه ها در شهر بیت لاهیا در شمال غزه سخن می گفت افزود: ملت فلسطین در برابر محاصره مقاومت می کنند و به ساخت و ساز ادامه می دهند و افتتاح این طرح در بیت لاهیا پیامی علیه محاصره و تلاشی به سوی آزادی است.

هنیه از کشورهای عربی خواست که از فلسطینی ها در برابر محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی حمایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *