جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعلام اسامی تیم ملی پس از نیم‌فصل

تیم ملی ۱۹ آبان راهی تایلند می‌شود
چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب: 323929
اسامی تیم ملی فوتبال برای دیدار مقابل تایلند پس از بازی‌های روز جمعه اعلام می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از  فارس، امید نمازی در حاشیه همایش علم و فوتبال در خصوص حضور سپ بلاتر در ایران اظهار داشت: حضور بلاتر به وجهه فوتبال ما کمک می‌کند و امیدوارم بتوانیم از حضور او به خوبی استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه چرا کی‌روش در مراسم عصر حضور نداشت، تصریح کرد: او صبح به مراسم آمد و در ضیافت شام هم خواهد بود اما من به ضیافت شام نمی‌روم و می‌خواهم ورزش کنم.

مربی تیم ملی در مورد اردوی تیم ملی یادآور شد: بازیکنان ۱۸ آبان در اردو حاضر خواهند شد و ۱۹ آبان به تایلند سفر خواهیم کرد. همچنین در این اردو خبری از بازیکن خارجی جدید نیست که بخواهد به لیست کی‌روش اضافه شود. ۲۳-۲۴ بازیکن پس از بازی‌های روز جمعه دعوت خواهند شد و اسامی آنها اعلام می‌شود.

نمازی در مورد برگزاری کارگاهی که قرار بود در این مراسم انجام شود، گفت: با توجه به اینکه ممکن بود من زودتر از تیم ملی به تایلند سفر کنم تا امکانات آنجا را بررسی کنم مطمئن نبودم که در اینجا باشم یا خیر به همین دلیل نتوانستم تعهدی دهم.

وی در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده باید اطلاعات درستی به بلاتر داد، تصریح کرد: صد در صد همینگونه است ما باید انتظارات منطقی داشته باشیم و صحبت‌هایی کنیم تا به فوتبال ما کمک شود.

نمازی در مورد بازی‌های دوستانه ایران تصریح کرد: من در جریان این موضوع نیستم.

مربی تیم‌ملی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بازی دوستانه با آمریکا به کجا کشیده شد، یادآور شد: در حال بررسی و صحبت کردن هستیم.

وی در مورد اینکه کی‌روش چندان با برگزاری این بازی راضی نیست،‌گفت: زمانی که قرعه‌کشی صورت بگیرد و ما حریفان خود را بشناسیم به مراتب بهتر می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم. به هر حال سفر ما به آمریکا از لحاظ مسافت به نفع ما نباشد اما هنوز در حال مذاکره هستیم.

وی در مورد اینکه آیا پیش از سفر به تایلند تمرینی در ایران انجام خواهند داد، تصریح کرد: احتمال دارد که بازیکنان یک تمرین ریکاوری در هتل انجام بدهند و فردای آن روز باید به تایلند سفر کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *