پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
عضو مجلس خبرگان رهبری:

وحدت ملی مهم‌ترین پیام ۱۳ آبان است

سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۵۸
کد مطلب: 323520
نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مهم‌ترین پیام راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، وحدت ملی و مبارزه با استکبار جهانی است.
به گزارش جهان، مولوی نذیراحمد سلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: در حالی که نظام سلطه و استکبار در صدد ایجاد شکاف و خلأ در بین کشورهای اسلامی است، راهپیمایی ۱۳ آبان می‌تواند بزرگترین نماد وحدت و یکدلی برای مردم آزادی‌خواه جهان باشد.

وی افزود: مردم ایران اسلامی همواره در تمام عرصه‌ها حضوری پرشور و گسترده داشته و دارند و حضور امروز آنان که بسیار هم چشمگیر است، بار دیگر نشان داد مادامی که منافع ملی و مسائل نظام مطرح باشد همواره پیشتاز در صحنه هستند.

نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همین حضور مردم است که توطئه دشمنان را نقش بر آب ساخته و رمز پیروزی وحدت کلمه‌ای است که امروز در مردم ایران اسلامی به وفور دیده می‌شود.

سلامی گفت: باید ارزش این وحدت ملی و انسجام را به خوبی دانست و در مقابل توطئه‌های استکباری ایستادگی کرد تا نهال انقلاب که به درختی تنومند مبدل شده، ثمره خود را بیش از پیش به کام همگان رساند.

وی متذکر شد: بر ما فرض است تا قدر نعمات این انقلاب و ثمرات بیکران آن را بدانیم و در راه پاسداری از آنها تلاش کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در سایه بیداری اسلامی به وجود آمده در جهان اسلام، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار به یک فرهنگ مقاومتی مبدل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *