جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

بازیگر فیلم ضدایرانی، درنقش شاه+عکس

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 323389
«بن کینگزلی» همبازی‌اش را فیلم جدیدش، با عنوان «آموزش رانندگی» شناخت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، «پاتریشیا کلارکسون» به عنوان همبازی «بن کینگزلی» بازیگر کهنه‌کار و اسکاری سینمای آمریکا در فیلم «آموزش رانندگی» معرفی شد.


به گزارش رویترز، کینگزلی در این فیلم که کارگردانی آن برعهده «ایزابل کویکست» است، نقش یک معلم رانندگی را ایفا می‌کند. فیلمنامه آموزش رانندگی با الهام از مقاله‌ای که در سال ۲۰۰۲ در نشریه نیویورکر به چاپ رسید و بحث و جنجال زیادی در آمریکا به راه انداخت، نوشته شده است.کینگزلی در سال ۲۰۰۸ نیز در فیلم درام «مرثیه» با ایزابل کویکست همکاری کرده است.

سر بن کینگزلی بازیگر انگلیسی دریافت کننده جایزه اسکار، برای بازی در فیلم «گاندی» است.

او در سال ۲۰۰۱ توسط ملکه الیزابت دوم به درجه شوالیه نائل شده است. بن کینگزلی سال ۱۹۹۸ رئیس هیات داوران جشنواره بین‌المللی فیلم «برلین» بود. همچنین مؤسسه فیلم آمریکا سه فیلم «جستجو برای بابی فیشر»، « گاندی» و «فهرست شیندلر» کینگزلی را در لیست ۱۰۰ فیلم تأثیرگذار تاریخ سینما قرار داده است. او همچنین در سال ۲۰۰۸ از دانشگاه « هال» دکترای افتخاری ادبیات دریافت کرد.

فیلم خانه ای از شن و مه [House Of Sand And Fog] با مضمون ایران هراسی و به روایتگری وضعیت اسفناک ایرانیان مهاجر به آمریکا می پردازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جالب بود در خانه شن و مه یه مظلوم نمایی ای از فراریان حکومتقبلی راهانداخته بود که بیا و ببین