شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۱

حاشیه های همایش «مرگ بر آمریکا»

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 323127
اجتماع بزرگ «مرگ بر آمریکا» عصر امروز در لانه جاسوسی برگزار شد و جمع کثیری از جوانان کشور با مشت‌های گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، همایش بزرگ «مرگ بر آمریکا» عصر امروز با حضور افشار مختلف مردم، جانشین قرارگاه جنگ نرم، سهیل کرمی مستندساز، پیرهادی عضو شورای شهر، سعید قاسمی از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس، حامد زمانی و اسفندیار قره‌باغی از خوانندگان کشور و جمعی از فعالان عرصه سایبر و وبلاگ‌نویسان کشور در سالن بصیرت لانه سابق جاسوسی آمریکا برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم ازدحام جمعیت به اندازه‌ای بود که عده‌ای از شرکت‌کنندگان در بیرون از سالن نشسته بودند و برخی از افراد نیز بر روی زمین در جلوی صندلی‌های سالن نشستند.

حضور عکاسان و خبرنگاران در این مراسم نیز به اندازه‌ای بود که مجری برنامه از آنها خواست تا برای شروع برنامه از ازدحام خودداری کنند.

پرچم‌های مرگ بر آمریکا در دستان شرکت‌کنندگان این مراسم بود.

در ابتدای مراسم برای پخش سرود ملی کشور مشکلی به وجود آمد که مجری برنامه از شرکت‌کنندگان خواست تا به صورت دسته جمعی سرود ملی جمهوری اسلامی را بخوانند و شرکت کنندگان با تکان دادن پرچم‌های مرگ بر آمریکا این سرود را خوانده و پس از پایان سرود جمهوری اسلامی، با مشت‌های گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

همچنین در این مراسم گروه سرود دانش‌آموزان رهپویان ولایت سرودی را برای حضار اجرا کرد و پس از آن یکی از شرکت‌کنندگان، شعری ضدآمریکایی خواند.

همچنین در این مراسم اسفندیاری قره‌باغی که در سال ۶۰ سرود «مرگ بر آمریکا» را خوانده بود حضور یافت و سرود جدید ضدآمریکایی خود را رونمایی کرد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم به صورت ایستاده اسفندیار قره‌باغی را تشویق کردند و در هنگام خواندن شعر وی، فریاد تکبیر و هیهات من‌الذله سر دادند.

در این مراسم از سرود ضد آمریکایی حامد زمانی خواننده جوان کشورمان نیز رونمایی شد.

حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین در سخنرانی خود در مورد ارتباط با آمریکا و رابطه آن با بهبود وضعیت اقتصادی ایران ضرب‌المثلی را به کار برد و گفت «کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آفاق
ایستادگی و عزت طلبی ملت ایران با "شعار مبنایی مرگ بر آمریکا "آمیخته است