جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دستگیری طراحان حمله به زائران کربلا

جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 322865
مسئولان امنیتی عراق اعلام کردند که یک گروهک تروریستی که از عربستان وارد عراق شده و در صدد بودند در ماه محرم به زائران «کربلا» حمله کنند، دستگیر شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مسئولان امنیتی عراق با اعلام دستگیری یک گروهک ترویستی در عراق اعلام کردند که این گروهک از عربستان وارد خاک عراق شده بودند و در نظر داشتند در مراسم محرم امسال به زائرانی که با پای پیاده عازم کربلا می‌شوند، حمله کنند.

«فاضل برواری» فرمانده لشگر نیروهای ویژه در بغداد نیز با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۴ هزار عامل انتحاری عرب تبار، خود را در عراق منفجر کردند، این اقدامات را نسل‌کشی دانست.

همچنین رئیس کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق اظهار داشت: مسئولان امنیتی این کشور اطلاعات مهمی را در مورد محل اختفای افراد مسلح در مناطق صحرایی استان «الانبار» و «موصل» در اختیار دارند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌های دقیق نظامی مناطق مشکوک در الانبار و موصل، هدف قرار می‌گیرد و مناطق بیابانی این ۲ استان به طور مداوم تحت نظارت نیروهای امنیتی قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *