جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

ضرورت ساخت مستند دومین رهبر انقلاب

جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 322862
شیخ طادی که کارگردانی مستند «زندگینامه مقام معظم رهبری -دومین رهبر انقلاب» را بر عهده دارد ساخت این فیلم را یک ضرورت تاریخی دانست و از آغاز فیلم‌برداری آن تا یک ماه آینده خبر داد .
به گزارش جهان، پرویز شیخ طادی کارگردان سینمای ایران در گفت و گو با فارس گفت : برای ساخت مستند «زندگینامه مقام معظم رهبری -دومین رهبر انقلاب» منتظر نتیجه جلسات دفتر مقام معظم رهبری و کسب اجازه برای تولید رسمی پروژه هستیم .

وی افزود: این مستند قرار است به زندگی مقام معظم رهبری از بد تولد تا زمان حاضر بپردازد و فقط یک زندگینامه ساده نیست بلکه مرجعی تصویری از حیات و رهبری پربرکت ایشان و هدایت نامه ای برای اثبات عملی و علمی نقش ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی به عنوان تنها مدل حیات بشری که ازتفاع آن کمال زندگی انسان است محسوب می شود

کارگردان «شکارچی شنبه»‌ تشریح کرد:‌ این مستند مجموعه ای آموزشی ،‌عارفانه و تحلیلی درباره همه دوره های تاریخی و مملو از عبرت ها و روشن گری های سیاسی و اقتصادی و الگویی پرکاربرد برای رهبران دولت ها و ملت های مسلمان است.

شیخ طادی گفت:‌هنوز برای این فیلم نامی در نظر نگرفته ایم و عوامل آن هم تکمیل نیستند.

وی در پایان تاکید کرد :‌ساخت این مستند یک ضرورت و رسالت تاریخی محسوب می شود که باید زودتر از اینها اتفاق می افتاد ولی الان هم دیر نیست و به محض اجازه دفتر مقام معظم رهبری ظرف یک ماه آینده آغاز به کار خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *