شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

مقاله «بهار» مصداق اقدام ضدامنيتي است

جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 322825
معاون اول قوه قضائیه گفت: انتشار مقاله اي تفرقه افكنانه در روزنامه بهار كاري خلاف قانون و مصداق اقدامي ضدامنيتي است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی بعدازظهر پنچشنبه در گردهمایی فعالان قضایی خراسان رضوی اظهار کرد: انتشار مقاله اي توهين آميز و تفرقه افكنانه در روزنامه بهار مصداق اقدامي ضدامنيتي و غيرقانوني بوده زيرا اين مقاله در آستانه عید غدیر با هدف تفرقه‌افکنی منتشر شده و مسئولان با اين اقدام نادرست و غيراخلاقي برخورد مي كنند.

وي ادامه داد: روزنامه بهار با درج اين مقاله به دنبال تشديد اختلاف فرقه اي بوده است و اين اقدام به هيچ عنوان قابل چشم پوشي و اغماض نيست.

وي سپس با اشاره به اينكه نبايد اعتماد مردم نسبت به دستگاه قوه قضائيه كاهش پيدا كند، افزود: يكي از وظايف اصلي معاونت فرهنگی در قوه قضائیه توجه و ترويج امور اخلاقی و فرهنگی است.

وي با تاكيد بر اينكه دستگاه قضا باید اطلاعات و دانش خود را افزايش دهد، تصريح كرد: بي ترديد اخلاق مداري و حركت در مسير قانون لازم و ملزوم دستگاه قضایی است و در اين راستا کسانی که در قوه قضائیه جذب می‌شوند باید از اصول اين دستگاه پيروي كنند.

معاون اول قوه قضائیه يادآور شد: افرادي كه در دستگاه قضا جذب شده اند بايد داراي روحيه اخلاق مداري باشند و در مسير قانون گام بردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به عمل کار بر آید به سخندانی نیست
بین خودت وخدا ببین واقعا این حرفت جایگاه اسلامی انسانی حقوقی داره من موافق اون مقاله نیستم ولی حرف شما هم دور از منطق اسلام دربرابر حرف مخالفه این تندرویه