چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۱

نگاه دوگانه افراطیون به فرصت‌ها و ناکامی‌های دولت روحانی

سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۷
کد مطلب: 322227
عضو سازمان متحد مجاهدین انقلاب می‌گوید شکست روحانی به هیچ وجه به معنای شکست گفتمان اصلاح‌طلبی نخواهد بود.
نگاه دوگانه افراطیون به فرصت‌ها و ناکامی‌های دولت روحانی
به گزارش جهان، عبدالله ناصری این سخنان را در حالی مطرح کرده که بر اساس برخی خبرها از محافل داخلی اصلاح‌طلب، افراطیون معتقدند فرصت‌های دولت روحانی عاید اصلاح‌طلبان شده اما در عین حال این طیف شریک ناکامی‌ها و هزینه‌های تحمیلی به روحانی نخواهند بود و به وقت مقتضی می‌توانند، فرار نهایی را شروع کرده و روحانی و دولت وی را جا بگذارند یا حتی تبدیل به منتقد و مخالف آن شوند.

عضو سازمان مجاهدین در مصاحبه با روزنامه آرمان با بیان اینکه آقای روحانی شخصاً به لحاظ تشکیلاتی عضو یک نهاد غیر اصلاح‌طلب بوده و به یک عبارت اصلاح‌طلب نبود اما گفتمان اصلاح‌طلبان را دنبال کرده، افزود: چون اصلاحات گفتمان نهادینه شده در کشور دارد، بنابراین من معتقد نیستم که دکتر آقای روحانی موفق نشود، عدم موفقیت ایشان به معنای شکست گفتمان اصلاح‌طلبی خواهد بود.

وی با دفاع از مذاکره با آمریکا و ادعای اینکه این مذاکرات به تأخیر افتاده اذعان کرد که طبق نظرسنجی‌ها درباره اصلاحات، 72 درصد مردم با بدبینی به اهداف و منویات آمریکا نگاه می‌کرده‌اند.  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سهیل
Iran, Islamic Republic of
این نظر سنجی ها کجاست !!! اقای محترم با مستندات حرف بزن لااقل ماهم بدونیم.مچکرم