چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

چرندیات جدید نتانیاهو درباره ایران

مشکل اصلی فن آوری هسته ای ایران است!
يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب: 322011
نخست وزیر رژیم اسرائیل مشکل اصلی را دستیابی ایران به فن آوری غنی سازی و نه توقف غنی سازی ۲۰ درصدی خواند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از دیلی استار نوشت: " بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در نشست هفتگی کابینه خود مدعی شد ایران قادر است ظرف چند هفته اورانیوم غنی شده با غنای پائیین را به غنای ۹۰ درصد برساند.

وی دراین جلسه با اشاره به مطرح شدن احتمال توقف غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیوم از سوی ایران گفت این مسئله مهمی نیست زیرا ایرانی ها قادر هستند ظرف چند هفته اورانیوم با غنای کم را تا میزان ۹۰ درصد که برای ساخت بمب اتمی نیاز است غنی کنند.

نتانیاهو گفت: آنچه که مهم و ریشه مشکل است تکنولوژی است که ایران به آن دست یافته بطوریکه می تواند ظرف چند هفته اورانیوم غنی شده ۳.۵ درصدی را به غنای ۹۰ درصد برساند.

وی در ادامه تلاش هایش برای جلوگیری از دستیابی غرب و ایران به یک توافق هسته ای بار دیگر خواستار افزابش تحریم هاعلیه ایران شده و گفت: فشارها بر ایران که همزمان با مذاکرات هسته ای به غنی سازی اورانیوم ادامه می دهد باید افزایش یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
به اين مردك بايد گفت در باتلاق اضمحلال غوطه وري اينقدر دستو پا نزن هرچه بيشتر تقلا كني زودتر نابود خواهي شد . بيچاره بد بخت .