پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۱۱

احتمال اجماع اصلاح‌طلبان بر روی ناطق در انتخابات مجلس

انتشار روزنامه کارگزاران در انتظار مقدمات ارشاد
شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 321690
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد که احزاب اصلاح طلب از روش های سیاسی معقول و فعال تر برای انتخابات مجلس استفاده می کنند و بعید نیست با توجه به سابقه ناطق نوری و مجموعه گرایش اصلاح طلبان، اجماع بر روی ناطق صورت بگیرد.
احتمال اجماع اصلاح‌طلبان بر روی ناطق در انتخابات مجلس
به گزارش جهان، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در گفتگو با مهر درباره احتمال اجماع اصلاح طلبان حول محور ناطق نوری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: احزاب اصلاح طلب از روش های سیاسی معقول و فعال تر برای انتخابات مجلس استفاده می کنند و بعید نیست با توجه به سابقه ناطق نوری و مجموعه گرایش اصلاح طلبان این اتفاق صورت بگیرد، حرکت به سمت ناطق نوری چیز عجیبی نیست که باید هماهنگی در مورد آن باید صورت بگیرد.

وی افزود: در مجلس باید نیروهای معتدل و با سابقه در انقلاب حضور داشته باشند تا وضعیت بهتری رقم بخورد و آدم های توانمند وارد شوند و ناطق نوری جز نیروهایی است که همه به توانایی های او اذعان دارند.

دبیر کل حزب کارگزاران در خصوص احتمال حضور عارف در انتخابات مجلس اظهار داشت: عارف از نیروهای خوبی است که تجربه معاون اجرایی و وزارت را در کارنامه خود دارد و در مجلس می تواند نقش خوبی ایفا کند، اما این بحث نیست که یا عارف در انتخابات مجلس حضور داشته باشد و یا ناطق نوری؛ به هر حال مجلس ۲۹۰ کرسی دارد و همه شخصیت های خوب و توانمند می توانند در آن حضور داشته باشند و این انتخابات مجلس می تواند این شخصیت ها را جمع کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتشار مجدد روزنامه هم میهن به عنوان تریبون کارگزاران خواهد بود، اظهار داشت: هم میهن روزنامه مستقلی است و من به دلایل شخصی در این روزنامه حضور دارم ، کارگزاران روزنامه خود را خواهند داشت و ممکن است روزنامه کارگزاران به دلیل فاصله ای که افتاده است به صورت عاجل در نیاید اما در صورتی که مقدماتی را وزارت ارشاد فراهم کند، منتشر می شود.

کرباسچی درباره فعالیت های آتی حزب متبوعش اظهار داشت: کارگزارن همانند دیگر احزاب یک سری فعالیت، ارتباط و هماهنگی احزاب سیاسی انجام می دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
کرباسچی تو برو گریه های الکی برای میر حسین و کروبی بکن
تو نه سر پیازی و نه ته پیاز نمی خواد نقشه بکشی ... سالهای 74
نصیری
سال 76 کی فکر می کرد روزی ناطق و خاتمی هم داستان بشن؟ جدا که روزگار درس آموزه.
آقای ناطق شما با احمدی نژاد مشکل داشتی چه دلیل داشت که به خاتمی بچسبی و خودت رو از نیروهای اصولگرا دور کنی؟
Iran, Islamic Republic of
این نکته رو توجه داشته باشید که آقای ناطق احمدی نژاد رو معرفی کرد و اصلا ایشون بود که پشتوانه احمدی نژاد شد برای ریاست جمهوری. احمدی نژاد وقتی هم که دیگه به کسی توجه نکرد آقای ناطق هم ازش دور و دور و دورتر شد.
چه ربطی داشت از احمدی نژاد دور شد چرا باید به خاتمی بچسبه
دنیا به کجارسیده
اختلاس گران هم حرف میزنند....
Czech Republic
شما پاتون رو در انتخابات مجلس جلو بگذارید بینید چطور قلم می کنیم.
مجید مجد
United States
آدم دیگه ای نبود؟
همه آدمن
يعني اين كارگزاران عوض كار كردن براي مردم، دائم به روش هاي جذب رأي فكر مي‌كنند.
قدرت‌طلبي رو اينا تعريف كردن خالص!
Germany
پیشونی رو ....!
هادی
کرباسچی:بهترین هنر پیشه درو....