پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

نظر عضوشورا درباره‌ بیلبوردهای‌ضدآمریکایی

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 321660
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیلبوردهای صداقت آمریکایی قسمت کوچکی از باطن آمریکایی‌ها در سطح شهر به نمایش گذاشته شده است تا چهره واقعی دشمن را نشان دهند و از دولت و تیم مذاکره‌کننده حمایت کنند.
به گزارش جهان، محسن پیرهادی در گفت‌وگو با فارس، درباره نصب بیلبوردهایی با عنوان «صداقت آمریکایی» در سطح شهر تهران اظهار داشت: این بیلبوردها توسط خانه طراحان انقلابی طراحی و در سطح شهر نصب شده است.

وی ادامه داد: متهم اصلی در این بیلبوردها آمریکایی هستند که در دهه‌های گذشته با اقداماتی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند بی‌اعتمادی مردم ایران را کسب کرده‌اند.

پیرهادی خاطرنشان کرد: نیروهای مؤمن و انقلابی در طراحی این بیلبورد بخش کوچکی از این بی‌اعتمادی ملت را نسبت به سیاست‌های آمریکا به نمایش گذاشته‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در این بیلبورد نشان می‌دهد که در میز مذاکره طرف آمریکایی اسلحه به دست دارد و اوباما نیز در دیداری که با نتانیاهو داشته است عنوان می‌کند تمام گزینه‌ها از جمله نظامی بر روی میز است.

پیرهادی افزود: نباید منفعلانه عمل کنیم و از نیروهای انقلابی باید در این خصوص تقدیر کرد. اظهارات شرمن و اوباما را کنار هم بگذارید می‌فهمید که این مقامات اصلاً صداقت ندارند.

وی گفت: آیا واقعاً به صداقت آمریکایی‌ها اعتقاد دارید؟ اگر کسی به این صداقت اعتماد داشته باشد باید به کار وی شک کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: در بیلبوردهای نصب شده گوشه‌ای از نحوه و روش مذاکره را به تصویر کشیده‌اند و از بچه‌های انقلابی سؤال می‌شود که چرا این موضوع را مطرح کرده‌اند. باید از این جوان‌های انقلابی برای طراحی این بیلبوردها تشکر کرد.

پیرهادی خاطرنشان کرد: در جهت تقویت مذاکره دولت این بیلبوردها نصب شده است و خروجی آن نیز به تیم مذاکره کننده کمک می‌کند و این تیم باید قدردان این حرکت انقلابی باشد.

وی یادآور شد: در این بیلبوردها قسمت کوچکی از باطن آمریکایی‌ها را در سطح شهر به نمایش گذاشته شده است تا چهره واقعی دشمن را نشان دهند و از دولت و تیم مذاکره کننده حمایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *