کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جمع آوری پوسترهای ضدآمریکایی با فشار دولت به شهرداری تهران

4 آبان 1392 ساعت 11:03

تابلوهای تبلیغاتی و ضد آمریکایی که باعنوان صداقت آمریکایی چند هفته ایست در خیابان های تهران دیده می شود روز گذشته توسط شهرداری تهران در اقدامی منفعلانه از سطح شهر جمع شد.


به گزارش جهان به نقل از تهران پرس، پوسترهایی که با عنوان «صداقت آمریکایی» با نصب بر پل‌های هوایی عابر پیاده و در و دیوارهای شهر تهران نصب شده بود واکنشی به ماهیت مذاکره با آمریکا بود.

این تابلوها که همزمان با مذاکرات ایران و غرب و با هدف گوشزد کردن غیر قابل باور بودن رفتار طرف آمریکایی طراحی شده بود با فشاردولت توسط شهرداری تهران جمع آوری شد! اقدام منفعلانه شهرداری در حالی صورت می گیرد که این تصاویر که در سطح شهر تهران منتشر شده است، واکنشی خودجوش به ماهیت مذاکره با آمریکا بوده است که توسط نهادی غیر دولتی به تصویر کشیده شده است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000321/nf00321615-1.jpg


این تابلوهای تبلیغاتی که در اصل نشان دهنده نوعی هشدار و گوشزد است و در اصل نوعی دیگر از دیپلماسی عمومی است در حالی مورد اعتراض دولتی ها و برخی رسانه های وابسته قرار گرفته است که عملا نظر بسیاری از مردم ایران را نشان می دهد! شهرداری تهران هم که مدعی نهادی غیر دولتی است باید پاسخگو باشد که چرا و به چه دلیل در حالی که هنوز در ابتدای دوران مدیریت شهری در دوره جدید قرار دارد تن به این رفتار منفعلانه و از سر ترس می دهد!






کد مطلب: 321615

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/321615/جمع-آوری-پوسترهای-ضدآمریکایی-فشار-دولت-شهرداری-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com