جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

راهپیمایی ۱۳آبان درمشهد برگزارنمی‌شود؟

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 321612
پس از خبرهایی مبنی بر حذف شعار مرگ بر آمریکا از نمازهای حرم رضوی، خبر لغو برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر مشهد و تبدیل شدن آن به یک برنامه همایشی در رواق امام خمینی بیش از پیش تعجب مردم و گروه های مردمی شهر مشهد را برانگیخت.
به گزارش جهان به نقل از مجمع مطالبه مردمی مشهد یک مقام مسئول در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: براساس دستورالعمل شورای هماهنگی کشور، امسال مسئله راهپیمایی منتفی است. وی افزود برنامه‌ها را برای راهپیمایی تنظیم کرده بودیم که دستور آمد برنامه امسال به صورت تجمع برگزار شود.

این مقام مسئول در توجیهی قابل تأمل با اشاره به اینکه فردای ۱۳ آبان شروع ماه محرم است گفت: برنامه‌های ۱۳ آبان باید با ماه محرم هم‌خوانی داشته باشد و با آن حرکات و سکنات ممکن است حرمت ماه محرم شکسته شود.

وی محل برگزاری مراسم ۱۳ آبان مشهد را رواق سرپوشیده امام خمینی در حرم امام رضا علیه السلام اعلام کرد و افزود: حرم امام رضا هم زیارت است و هم سیاحت و همه مسائل معنوی در آن نهفته شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *