شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

استقلال با عبور از فولاد ششم شد

جمعه ۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب: 321518
تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل فولاد خوزستان به رده ششم صعود کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دیدار دو تیم استقلال و فولاد از ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور 15 هزار تماشاگر برگزار شد که استقلال در پایان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.
 
جواد نکونام در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی برای استقلال گلزنی کرد. خالدی بر روی مهدی نظری مهاجم استقلال مرتکب خطای پنالتی شد.
 
آندرانیک تیموریان هم در دقیقه 45+2 از روی یک ضربه کاشته از فاصله دور گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند.
 
در دقیقه 39 چاوز بازیکن فولاد شوتی از پشت محوطه جریمه زد که توپ به تیرک عمودی دروازه استقلال برخورد کرد.
 
فرهاد مجیدی نیز در دقایق اولیه بازی یک فرصت عالی گلزنی را برای استقلال از دست داد.
 
دیدار دو تیم کیفیت مناسبی داشت و دو تیم بازی سرعتی و تماشاگر پسندی را  ارائه کردند.
 
فولاد که در نیمه اول دو گل خورده بود در نیمه دوم بازی سراسر هجومی ارایه کرد اما از حملات خود سودی نبرد. دفاع منطقی استقلال حملات فولاد را مهار کرد. در دقایق پایانی بود که فولادی ها به سمت دروازه استقلال حمله کردند و این بار هم توپ آنها به تیرک دروازه برخورد کرد.
 
حسین زرگر داور مسابقه به سروش رفیعی، ایوب کلانتری و ایوب والی از فولاد و آندرانیک تیموریان و محمد مهدی‌نظری از استقلال کارت زرد نشان داد.
 
فولاد صدرنشین با وجود این شکست همچنان به طور موقت صدرنشین  لیگ برتر ماند و استقلال با سه بازی کمتر در رده ششم جدول قرار دارد. آبی‌پوشان به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا سه بازی خود را در لیگ برتر برگزار نکردند و با این برد  19 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.
 
استقلال بعد از چهار هفته در لیگ برتر به پیروزی رسید.
 
ترکیب استقلال:
 سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، هاشم بیک‌زاده( ۹۰- احمد جمشیدیان)، پژمان نوری، جواد نکونام، جی لوید ساموئل، آندرانیک تیموریان، سیاوش اکبرپور، محمد مهدی نظری( از دقیقه 85 آرش برهانی) و فرهاد مجیدی( از دقیقه 69 علیرضا نیکبخت واحدی)
 سرمربی: امیر قلعه نویی
 
ترکیب فولاد خوزستان:
 علی سلیمی، عبدالله کرمی، ایوب والی، امید خالدی، حسن جعفری، مهدی نوری، مهدی بدرلو( از دقیقه 63 ایوب کلانتری)، بختیار رحمانی، سروش رفیعی، اسماعیل شریفات، لئندو چاوز( از دقیقه 58 مهدی نیایش)
 سرمربی: حسین فرکی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *