پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۲

دولت هزینه‌ برگزاری سمینارها را ۶برابرکرد

چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 321127
سقف هزینه‌های پرداختی از محل اعتبارات دستگاه‌ها برای برگزاری سمینارها، کنگره‌ها، بزرگداشت‌ها و گردهمایی‌های بین‌المللی توسط هیئت وزیران تعیین شد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت،‌ هیئت وزیران به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد، سقف هزینه‌های پرداختی از محل اعتبارات دستگاه‌ها برای برگزاری سمینارها، کنگره‌ها، بزرگداشت‌ها و گردهمایی‌های بین‌المللی از مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال (۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون (۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال اصلاح می‌شود.

با موافقت هیئت وزیران، سقف هزینه های پرداختی از محل اعتبارات دستگاه‌ها برای برگزاری سمینارها، کنگره ها، بزرگداشت ها و گردهمایی‌های بین‌المللی تعیین شد.

این مصوبه از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

بر اساس مصوبه پیشین دولت، اجازه برگزاری سمینارها، کنگره ها، بزرگداشت ها و گردهمایی های بین المللی توسط دستگاه های اجرایی موضوع تبصره(۳) ماده(۱) قانون نحوه اعمال نظارت بر کاهش هزینه های غیرضرور و جلوگیری از تجمل گرایی-مصوب ۱۳۷۰- با سقف هزینه های پرداختی از محل اعتبارات دستگاه مربوط دویست و پنجاه میلیون ریال (۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال تعیین شده بود که با اصلاح صورت گرفته، به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون (۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.) ریال افزایش یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باید منطقی بود این کار اشتباهه بخصوص وقتی که خیلی از همایشها بیخودیه
آهای به کارمندان برسید