جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲
از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت:

امیدوار رضایی مشاور صالحی امیری شد

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 320774
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال به عنوان مشاور وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حکمی دکتر امیدوار رضایی را به سمت مشاور خود برگزید. در حکم رضایی آمده است :

نظر به تعهد و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور اینجانب منصوب می شوید. انتظار دارم علاوه بر سایر امور محوله با بهره گیری از آراء و نظرات متخصصان و کارشناسان ذیربط در اجرای امر ذیل اهتمام ورزید:

- تدوین پیش نویس لایحه قانون جامع جوانان و ورزش مشتمل بر اهداف وظایف وزارتخانه، تقسیم کار ملی و حوزه جوانان و رویکردهای ورزش در زمینه همگانی ، قهرمانی ، حرفه ای و پرورشی در بین دستگاههای ذیربط و سایر موارد مرتبط.

- تجمیع امور مربوط به سیاستهای اصل ۴۴ و ماده ۸۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در قالب ستاد مستقل به منظور کاهش تصدی گری واگذاری اماکن و امور مرتبط به نحوی که مشارکت بخشهای غیر ولتی ، هیاتهای ورزشی ، تعاونی ، باشگاهها ، قهرمانان ، پیشکسوتان و سایر افراد حقیقی و حقوقی زا شامل گردد.

بدیهی است کلیه معاونت ها ، مدیران و مشاوران وزارتخانه در اجرای این موارد و سایر امور محوله نهایت همکاری را معمول خواهند داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لواسان بزرگ
این انتصاب شب انتخابات یعنی باج دادن برای رای گیری در مجلس
علیرضا استقلالی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این انتصاب...