جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
روحانی در دیدار با سفیر جدید ایران در افغانستان تاکید کرد:

توسعه مناسبات همه جانبه ایران و افغانستان

شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب: 320420
سفیر جدید ایران در افغانستان در آستانه آغاز ماموریت خود با رییس جمهور دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت روابط و مناسبات تهران - کابل، مسایل داخلی افغانستان و موضوعات مرتبط با حقوق مردم این کشور، به روحانی ارائه کرد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا بهرامی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در افغانستان در آستانه آغاز ماموریت خود با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت روابط و مناسبات تهران - کابل، مسایل داخلی افغانستان و موضوعات مرتبط با حقوق مردم این کشور، به رییس‌جمهور ارائه کرد.

روحانی بر ضرورت تحکیم و توسعه روابط همه جانبه میان ایران و افغانستان تاکید کرد و گفت: دو ملت ایران و افغانستان به لحاظ اشتراکات فراوان فرهنگی و سیاسی نسبت به هم دوستی و تعلق خاطر خاصی دارند.

رییس جمهور تصریح کرد: مشکلات افغانستان باید توسط مردم این کشور حل و فصل شود و مطمئناً دراین راستا دخالت های بیگانگان هیچ تاثیری در بهبود اوضاع و شرایط این کشور نخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لابدبازهم بیکاران افغانی برای کاربه ایران می آیند و بعضا دست به فسادوآدم کشی هم جهت توسعه میزنند وموادهم به ایران وارد می کنند ! والا افغان چه هدیه ای برای مادارد ؟