جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۶

بازگشت سفیر مشارکتی مشایی

شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 320200
جلسات وزرای کابینه احمدی نژاد که برخی رسانه ها از آن به عنوان "کابینه در سایه" نام می بردند، پس از برگزاری سه جلسه در ساختمان لادن ، متوقف شده است.
بازگشت سفیر مشارکتی مشایی
به گزارش جهان، علت توقف این جلسات کاهش تعداد شرکت کنندگان بوده است. برخی وزرای دعوت شده پس از مشاهده مشایی ، از حضور در جلسات بعدی انصراف داده اند.

به نظر می رسد در راستای همین فعالیت ها بوده که اسفندیار رحیم مشایی هفته گذشته سفری به استان همدان داشته است. وی در این سفر با تعدادی از مدیران و آشنایان خود دیدار داشته، در عین حال هدف از این سفر اعلام نشده است.

یکی دیگر از اقدامات مشایی در هفته اخیر خبرساز بود. به نوشته مشرق، علی اصغر شعر دوست سفیر ایران در تاجیکستان به تهران بازگشت. ماموریت علی اصغر شعردوست که در سال 86 به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان منصوب شده بود در دیماه 89 پس از اتمام ماموریت 3 ساله، هر ساله تمدید شد تا به مدت 68 ماه در دوشنبه اقامت گزیند.

شعردوست در مجلس ششم به عنوان نماینده حزب مشارکت از تبریز وارد مجلس شد و در مجلس هفتم نتوانست حدنصاب آراء را برای ورود به مجلس کسب کند. وی با حمایت اسفندیار رحیم مشایی سفیر ایران در تاجیکستان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
United States
تعطیل شد؟
هاشم
خوشم میاد جهان که فهمیدی ..... بابا این بنده خدا رفته کنار هنوز دست از سرش بر نمیداری؟؟؟؟ آخه میدونم چیه جرات نداری به این جدیدا گیر بدی؟؟؟ میدونم این چیزی رو که گفتم تو نظرات نمیزاری ولی گفتم که بدونی ما..... نیستیم
هادی.00013
Romania
وقتی این سایتها مثل جهان میبیند که باز دیدکننده هاشون کم شده میرن سراغ احمدی نژاد مشایی تا آمرارشون بره بالا ، مگه نه جهان؟!!!!
هاشم آقا
ااااااااا جان ما بیخیال جهان دست از سر دکتر جون ما بردار ............................
عبدالله
واقعا مایه خجالت نیست رئیس پشت سر مرئوس !!
اقا شما کارو زندگی دیگری ندارید ؟؟؟!!

پیگیری زندگی روزانه مشائی هم شد فعالیت