پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
همسر شهید مهدی باکری:

خاطره‌سازان‌ کاذب از اول در خط‌ امام نبودند

بیت امام به امت پاسخ دهند
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 320065
همسر شهید مهدی باکری با بیان اینکه خاطرات‌سازان کاذب از همان ابتدا بر خط امام و انقلاب نبودند، گفت: بیت امام به این توهین پاسخ دهد.
به گزارش جهان، صفیه مدرس همسر شهید مهدی باکری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات اخیر نعیمه اشراقی و نوشتن خاطره‌ای توهین‌آمیز درباره خانواده شهدا و منسوب کردن آن به امام خمینی (ره‌) در صفحه فیس بوک اظهار داشت: این خاطره‌سازان کاذب اگرچه به اسم، منسوب به بیت امام (ره) هستند اما این افراد از همان ابتدا در خط امام (ره) و انقلاب اسلامی نبودند.
 
وی ادامه داد: در حالی که انتظار می‌رفت کسانی که خود را منتسب به بیت امام (ره) می‌دانند راه ایشان را که همان راه حقیقت است ادامه دهند، اما متأسفانه شاهد جریاناتی خلاف این موضوع هستیم.
 
مدرس ضمن محکوم کردن خاطره‌سازی از سوی این افراد و نسبت دادن به امام خمینی (ره) گفت: منسوب کردن این خاطره‌های کذب به حضرت امام (ره) توهین به ایشان است هرچند از سوی نوه امام (ره) صورت گیرد.
 
وی یادآور شد: این شخص محلی از اعراب ندارد که بخواهد چنین اظهاراتی داشته باشد و ما به آن توجه کنیم؛ بیت امام نیز به این توهین پاسخ دهند چرا که امام، امام یک امت بوده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *