پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

نظر خاتمی‌ درباره گفتگوی‌ همسرش با رسانه سعودی +عکس

پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 319951
یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، در پست اخیر خود، از گفت‌وگویش با سیدمحمدرضا خاتمی، همسر زهرا اشراقی درباره مصاحبه اخیر وی با روزنامه سعودی "الشرق‌الاوسط" چاپ لندن خبر داد.
نظر خاتمی‌ درباره گفتگوی‌ همسرش با رسانه سعودی +عکس
به گزارش جهان به نقل از مشرق، یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، در پست اخیر خود، از گفت‌وگویش با سید محمدرضا خاتمی، همسر زهرا اشراقی درباره مصاحبه اخیر وی با روزنامه سعودی "الشرق‌الاوسط" چاپ لندن خبر داد.

در بخشی از مطلب "احسان رستگار" از فعالان فضای مجازی آمده است:

«دارم می‌رم مشهدالرضا. نایب الزیاره هستم ان‌شاء الله. تو فرودگاه مهرآباد نشسته بودم یهو دیدم یکی گفت ببخشید اینجا جای کسیه؟ گفتم نه بفرمایید. اومدم کت‌مو بردارم بشینه دیدم محمدرضا خاتمی هست. به نظرم داشت یک مقاله انگلیسی در باب دانش مطالعه می‌کرد. دیدم هیچ‌کس نمی‌شناسدش یا می‌شناسن ولی خلاصه صحبتی باهاش نمی‌کنن و تنهاست، فرصت رو غنیمت شمردم بعد یک دقیقه سکوت باهاش شروع کردم به صحبت. یک ربعی سؤالاتی پرسیدم درباره مصاحبه‌های همسرش خانم زهرا اشراقی و خواهرخانمش خانم نعیمه اشراقی و مباحث مختلف دیگه. پرسیدم اجازه می‌دین برخی از حرف‌ها رو تو شبکه‌های اجتماعی منتشر کنم؟ مشتاق نبود؛ گفتم پس کلی یکی دو خط از نظرات کلی تونو می‌نویسم.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000319/nf00319951-1.jpg

اول اینکه آدم خوش‌برخورد و خوش‌صحبتی بود علی‌رغم اینکه بهش گفتم همفکرش نیستم. دوم اینکه نظراتش با نظرات همسرش تفاوت‌هایی داشت. سوم اینکه انتقادهایی رو در باب مصاحبه‌های این دو خواهر و نیز برخی هم‌طیفی‌ها خیلی راحت و بدون مقاومت پذیرفت. چهارم اینکه تأکید داشت واقعاً معتقدم همسرم خودشون باید نظرشون رو بگن. پنجم اینکه معتقد بود رئیس جمهور، نه میشه و نه ضرورتی داره فراجناحی باشه و صدا و سیما و قوه قضائیه هستند که باید فراجناحی باشند. این مورد رو هم از این جهت گفتم چون این‌ور و اون‌ور، تو برخی رسانه‌ها به نظرم به تعبیری گفته بود.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لطفا به گوش خانم اشراقی برسانید که شاید یادشان رفته است در مورد اکاذیبی که ایشان را علاقه مند به هایده و گوگوش معرفی می نماید و یا مصاحبه با رسانه خارجی و عکس هایی که در آن مصاحبه از ایشان متشر شده است ، تکذیبیه ای منتشر فرمایند.
آیا لیاقت و شایستگی ، دیانت و تقوا ، علم و فن آوری موضوعاتی ارثی اند؟
عجب !!!رییس جمهور نه میشه نه ضرورتی داره فراجناحی باشه؟!!!چرا این مطلب رو الان دارید میگید تو مبارزات اینتخاباتی که خلاف این رو تبلیغ میکردید ؟ حلا که خر مراد رو سوار شدین حرف هاتون یادتو.ن رفت
من این ادم میشناسم
نوچه علی مطریه
Canada
این اشراقیها از جان ملت چه میخواهند؟
خوشان پولدارند و البته با شکم پر باید درباره شهدا جوک بگویی یا در مورد صدای هایده نظر بدهی
بچه ها رو هم که فرستاده اند فرنگ و...
عاشق علی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح کنید اشرافیها نه اشراقیها