سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۰
۲۷

قطع سخنرانی هاشمی با شعار "مرگ بر آمریکا"/ حضور آقازاده!

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب: 319486
رئیس مجمع تشخیص چندین بار از حاضران تقاضا کرد که آرامش جلسه را حفظ کنند اما درخواست وی چندان اجابت نشد و سخنرانی هاشمی زودتر از آنچه تصور می شد خاتمه یافت.
قطع سخنرانی هاشمی با شعار "مرگ بر آمریکا"/ حضور آقازاده!
به گزارش جهان به نقل از نسیم، برخی از حاشیه‌های ورود و سخنرانی هاشمی در کرمانشاه به شرح زیر است:

-مسئولان استانی و اعضای ستاد هاشمی از همراهی چند نفر از وزرای دولت با هاشمی رفسنجانی در سفر کرمانشاه خبر داده بودند اما این خبر درست از آب در نیامد و همراهان رئیس مجمع تشخیص، میرزاده رئیس، دانشگاه آزاد و امیری، قائم مقام وزیر کشور بودند.

-هاشمی پس از ورود به کرمانشاه به مزار شهدای استان رفت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

-وی با تاخیر حدود یک ساعته وارد مراسم سالگرد شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی در مسجد جامع کرمانشاه شد. در حالی که زمان حضور هاشمی ساعت ۱۵ اعلام شده بود اما این مراسم عملا ساعت ۱۶ آغاز شد.

-خبرنگاران هم اجازه بردن ضبط خبرنگاری به داخل مراسم را پیدا نکردند.

-در بین مردم پوسترهایی توزیع می‌شد که روی آن نوشته شده بود "امام خمینی(ره): هاشمی زنده است تا نهضت زنده است" و "مقام معظم رهبری: هیچ کس برای من هاشمی نمی‌شود".

-مهدی و یاسر هاشمی رفسنجانی، پدرشان را در سفر کرمانشاه همراهی می‌کنند. مهدی هاشمی پس از حضور در خیابان‌های اطراف مسجد جامع کرمانشاه با جمعیت همراهش، وارد محل برگزاری مراسم سالگرد شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی شد.

-همزمان با حضور هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع کرمانشاه، بخشی از حاضران با سردادن چندباره شعار "مرگ بر آمریکا" مواضع اخیر وی را مورد اعتراض قرار دادند. نزدیکان و حامیان هاشمی هم با سوت و کف به معترضان واکنش نشان می دادند و سعی در جلوگیری از شعاردادن آنان می کردند. این حرکت چند بار تکرار شد.

-رئیس مجمع تشخیص چندین بار از حاضران تقاضا کرد که آرامش جلسه را حفظ کنند اما درخواست وی چندان اجابت نشد و سخنرانی هاشمی زودتر از آنچه تصور می شد خاتمه یافت. البته او اینگونه به سخنرانی اش پایان داد: "به دلیل اینکه بخشی از مردم بیرون از مسجد هستند و مراسم هم طولانی شده است سخنرانی خود را تمام می کنم.

-همزمان با شعار معترضان، بخشی از حاضران هم در تایید و استقبال از هاشمی شعار "سلام بر خاتمی و درود بر هاشمی" سر دادند.

-بازار نامه نگاری به هاشمی داغ بود. بسیاری از حاضران دست به قلم بودند و برای دادن نامه و به امید رفع مشکل شان به مراسم آمده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از شما بدتر وجود نداره.پر از کینه و نفرت و غرور هستین.
ما مدعی نیستیم که خوب هستیم و البته میدانیم که از ما بدتر هم وجود داره... و آن افساد طلبها هستند... که خیانت به آرمانهای امام و انقلاب و سازش با آمریکای جنایتکار آرزویشان است
تلنگر
امیدوارم گذرت به سربازای آمریکایی نیفته که مفهوم این کلمات تو خیلی ملموس درک میکنی.یادت رفته زندان ابوغریبه باگوانتانامو چه خبره؟ پیشنهاد میدم فیلم آمریکایی غیر قابل انتشار رو ببینی
رضا اهوازی
جهان چرا زورت میاد ها برخی از حاضران بابا دوران شما به سر اومده اگه اکثریت داشتین که انتخابات کاری میکردین
انتخابات بعدی از خجالتتون درمیایم
سینا
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه روحانی ناپلئونی اومد بالا
Iran, Islamic Republic of
آخه واقعا شرم نمیکنید به خاطر 270 هزار رأی خودتون رو اکثریت میدونید؟
به خدا قسم اگر برگزاری این انتخابات دست این اصلاح طلبها بود بدون شک نتایج رو تغییر میدادند...
اگر شماها 11 میلیون اختلاف رأی داشتید لابد بقیه مردم رو دار میزدید.. آخه توهم تا کجا؟؟؟
سرور
خدای نکرده اگر 7/0 درصد شما 7 درصد بود خدا را بنده نبودید.فعلا که نتایج امید به تدبیر دولت راستگویان زده بیرون... خارجی تعظیم به امریکا... داخلی گرانی خدمات دولتی به مردم گاز،آب،برق،... و نتیجه آن گرانی بیشتر کالاهای عمومی
تا 20 روز دیگر که پایان قول صد روزه روحانی است چه بهشتی بشود ایران!
محسن
Iran, Islamic Republic of
رای روحانی 0.7 درصد نبود ، 50.7 درصد بود. رای شما هم اگه یادتون باشه 11 درصد. درضمن اونی که قول حل صد روزه مشکلات رو میداد ولایتی بود نه روحانی. نمیدونم شما خوابید یا خودتون رو زدید به خواب.
سرور
پس می توانید بگویید رای شما 89 درصد بوده است و وعده حل مشکلات اقتصادی در صد روزه را هم اصلا آقای حیدری(مجری) داد.اگر در آن زمان خواب بودی می توانی فیلمش را ببینی پروفسور
آدرس سخنان و وعده های صد روز آقای روحانی جهت اطلاع شما
http://nocutpress.com/fa/news/1246/%DB%B3%DB%B4%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AA%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%88%D8%B9%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%88-%D8%B3%D9%86%D8%AF
متاسفانه دیدگاه قالب اصلاح طلبان به محض موفقیت همین است "سرآمدن دوران رقیب "و این خلاف شعار های انتخاباتی اصلاح طلبان مانند شایسته سالاری و تعامل با دیگر احزاب و گرو ه ها در این دو مرتبه ای است که در انتخابات پیروز شده اند چه میگویم ؟ این نگاه "سر امدن دوران" فقط به رقیب هم محدود نمیشود این جماعت دوران خدا محوری اسلام خواهی و شهادت طلبی و حتی امام خمینی را هم سر آمده تلقی کردند نگاهی به روز نامه های زنجیره دوران اصلاحات و رجز خوانی های اخیر آقایان بیاندازید مفید خواهد بود . تا این تفکر یعنی حذف رقیب به محض به قدرت رسیدن و نه بکار گرفتن آن در جریانات سیاسی این ملک حکم فرماست و روحیه تعاون و برادری وجود ندارد مملکت پیشرفت نخواهد کرد
United States
همه ی رییس دانشگاه هارو با داسش عوض کرد بعد میگه داس ندارم...
همه اينها را گفتي ولي مرگ بر آمريكا هيچوقت يادت نره
احسنت
مرگ بر امریکا
امیر
هاشمی زنده است تانهضت زنده است . این شعبان بی مخ ها هم هیچ ........نمی کنند
باید دید شعبان بی مخ کیه؟ کسی که سال 88 کشور رو به اشوب کشید و زیربار رای مردم نرفت
Iran, Islamic Republic of
شماها این جمله «هاشمی زنده است تا نهضت زنده است» رو طوطی وار تکرار میکنید اما اصلا به اون فکر نمیکنید....
معنیش اینه که هاشمی به واسطه حیات نهضت زنده است...
عبدالله
زنده باد هاشمی جونم هاشم خان مرد فهیم هاشم ایدرد بلات به خورد تو سر ان ادمهای .....
شما درست نميفهمىد هر چه عليه هاشمي تبليغ كنيد أيشان محبوبتر ميشود
حمید
خدایا الا تو این کشور با این شرایط وقت جولان فتنه هاست؟ خدایا فتنه گران را هدایت فرما.
ریاحی
یادمون نره که رسول خدا هم راجع به طلحه و زبیر فرمودند : طلحه الخیر و زبیر سیف الاسلام !
اما اونها با کارهایی که بعدها کردن نشون دادن لیاقت این اوصاف رو نداشتن ...
حکایت ، حکایت همین حاجیه !!!!!!!!!!!

الهی سایه امام خامنه ای را مستدام بدار و ما را عاقبت به خیر بگردان آمین یا رب العالمین
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
شهدا نيازي به اداي احترام هاشمي ندارد و اين سياه كاري ها را قبول ندارند .
محسن
Iran, Islamic Republic of
"نزدیکان و حامیان هاشمی هم با سوت و کف به معترضان واکنش نشان می دادند"
آقایون معتدل مگر کف زدن توی مسجد جایز است.
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی دست از سیاه کاری با ملت شهیدپرور بردار. با ملت دوست شو نه دشمن با دشمنان ملت ایران اسلامی دشمنی کن نه دوستی.
آقا مردم پوسترشون کجا بود ؟!؟به حرکات انفرادی که بر گرفته از سلیقه ها و مهارت های افراد جهت ابراز احساسات مردمی به فردی یا جریانی انجام میگیرید مانند دست نوشته ها حمایت ها و حرکات خود جوش مردمی میگویند و حرکات مردمی تلقی میشوند اما چاپ پوستر و توزیع اون و حتی نفس حضور هواداران خاص حکایت از یک اقدام از پیش برنامه ریزی شده جهت موجه و مردمی جلوه دادن اقدامات و مواضع اخیر حضرات میباشد و بعید به نظر نمیرسد با صرف هزینه و اجیر کردن آدم ها شکل گرفته باشد ایشان و خاندانشان اگر میخواهد از ارادت مردم به ایشان و میزان تایید مواضع شان از سوی مردم پی ببرند در نمازجمعه این هفته تهران یا همان کرمانشاه شرکت کنند اگر مردم علی رقم میل باطنی به ایشان بی ادبی و بی حرمتی نمیکنند فقط و فقط بنا به دستور و خواست حضرت آقا مبنی حفظ حرمت ایشان است
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدایا عاقبت هاشمی را به خیر کن و اورا به راه راست برگردان ! هاشمی دوستت داریم ولی نه به اندازه یک تار موی امام خامنه ایی تورو خدا برگرد پیش ولایت / نه بچه هایت!