پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

سراج و تدارک یک کنسرت مذهبی در محرم

نوای "وداع" سراج، محرم طنین‌انداز می‌شود
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 319190
حسام‌الدین سراج این روزها در تدارک اجرای کنسرت "وداع" برای ایام محرم با حال و هوایی مذهبی است.
به گزارش جهان، حسام‌الدین سراج در گفتگو با مهر پیرامون تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود اینگونه گفت:به دعوت مسوولان فرهنگی شهرستان گرمسار در کنسرتی میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی خواهیم بود که بیشتر تصانیف و قطعات این اجرا از اشعار حافظ شیرازی شاعر گرانقدر ادبیات فارسی خواهد بود.

وی ادامه داد: در این کنسرت ضمن اجرای قطعاتی جدید از ساخته های خودم و رامین کاکاوند، قطعات منتخب آلبوم ها و آثار قبلی من برای مخاطبان ارائه خواهد شد و فکر می‌کنم با توجه به اینکه این روزها در حال و هوای بزرگداشت حافظ هستیم بتواند مردم را راضی کند.

این خواننده موسیقی ایرانی با اشاره به فعالیت‌های دیگر خود در عرصه موسیقی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته قرار است بعد از پایان دهه اول محرم یا پایان ماه محرم کنسرت "وداع" را بر اساس اشعار ارزشمند عمان سامانی در مرکز همایش های برج میلاد برگزار کنم که به طور حتم به دلیل نحوه تنظیم‌ها و آهنگسازی اثر، برای علاقه‌مندان موسیقی ایرانی جذاب خواهد بود.

سراج ادامه داد: هم اکنون تهیه کنندگان کنسرت مشغول جمع آوری گروهی حرفه ای از نوازندگان هستند چراکه این کنسرت با حضور یک ارکستر بزرگ در برج میلاد برگزار می شود و امیدوارم با توجه به حال و هوای متفاوتی که ایام ماه محرم و صفر برای مردم دارد بتوانیم کار با کیفیتی را به تماشاگر ارائه دهیم.

نینوا، باغ ارغوان، وصل مستان، شمس الضحی، یاد یار، آفاق عشق، خسرو و شیرین، لیلی مجنون، شرح فراق،آیینه‌رو و ... از جمله آلبوم هایی هستند که از حسام الدین سراج تاکنون منتشر شده است.

این خواننده تا کنون کنسرت های موسیقی موفقی در کشورهای فرانسه، انگلستان، سوئیس، هلند، آلمان، یونان، اسپانیا، چین، ترکیه، کره جنوبی، کانادا، آمریکا و روسیه داشته است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *