شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

روایت هانیه توسلی از تلخ و شیرینی‌ دهلیز

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب: 319091
هانیه توسلی، بازیگر سینما در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی «گفتار نیوز» درباره چگونگی همکاری در فیلم سینمایی «دهلیز» گفت.
به گزارش جهان، هانیه توسلی، بازیگر سینما در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی «گفتار نیوز» درباره چگونگی همکاری در فیلم سینمایی «دهلیز» گفت: بهروز شعیبی را از 12 سال پیش می شناختم. از زمانی که در فیلم «سایه های روشن» دستیار دوم کارگردان بودند. از همان زمان وی به فیلمسازی علاقه داشت، اما اینکه چگونه در این کار حضور یافتم، باید بگویم زمانی که فیلمنامه به من پیشنهاد شد از ماهیت قصه خوشم امد، اما تصور کردم کار کمی به سوی ملودرام های اشک انگیز سوق پیدا کرده است، ولی با صحبت هایی که با کارگردان و نویسنده شد این شبهه از بین رفت و کار در این پروژه را آغاز کردم.
 
وی افزود: برای این فیلم سیمرغ بهترین بازیگر را دریافت کردم و طبیعتا برای ان هم خوشحال هستم، اما باید توجه داشت که دریافت چنین جایزه هایی رسالت بازیگر را چند برابر می کند، چون همه از وی متوقع می شوند که در آینده کارهایش از کیفیت بالایی بهره برد، خواسته ای که قابل امکان در تمامی فیلم ها نیست.
 
توسلی درباره تجربه بازی در کنار یک کودک گفت: بدون تعارف می خواهم نکته ای را بیان کنم. آن نیز این است که تجربه بازی در کنار محمدرضا شیرخانلو (بازیگر کودک فیلم) به شدت برایم تجربه ای شیرین بود، چون این کودک با وجود اینکه تنها 7 سال دارد بازیگری را به خوبی بلد است.
 
وی در پایان درباره تجربه همکاری با رضا عطاران گفت: این بازیگر از جمله هنرمندانی است که به شدت کارش را دوست دارد و آن را بسیار جدی می گیرد. برای همین برایش فرق ندارد که نقشش جدی باشد یا طنز، چون در هر دو شکل به بهترین نحو، کارش را ایفا می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *