شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اذعان‌مقام‌صهیونیست به‌سختی نبردباحزب‌الله

پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 318662
یکی از مقامات رژیم صهیونیستی ضمن تاکید بر وارد آمدن خسارتها و تلفات فراوان به این رژیم در صورت جنگ احتمالی این رژیم با حزب الله، به توان بالای رزمندگان مقاومت اذعان کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از شبکه المنار نوشت: گئورا آیلند رئیس شورای امنیت ملی سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد: جنگ آینده با حزب الله همانند جنگ سال ۲۰۰۶ خواهد بود و اسرائیل متحمل خسارات زیاد خواهد شد، زیرا حزب الله از نظر نبرد تاکتیکی بیش از اسرائیل تقویت شده است.

وی گفت: ارتش رژیم اسرائیل تا زمانی که تغییرات استراتژیکی انجام ندهد و توان بازدارندگی خود را تقویت نکند قادر به پیروزی در مقابل حزب الله نخواهد بود.

آیلند افزود: پس از سال ۱۹۷۳ بیشتر جنگها با سازمان ها بود.در جنگ کلاسیک دشمن مشخص است، اما در مقابله با سازمانهای غیر دولتی همان وضعیتی که در لبنان شاهد آن هستیم دشمن و مکان آن مشخص نیست.

وی بیان کرد: جنگ با حزب الله دشوار است، زیرا اطلاعات، کارآیی ندارد و ۹۹ درصد از اهدافی که تعیین می شوند با توجه به انتقال افراد از مکانی مورد نظر بی فایده می شود و اگر رهبران حزب الله در ساختمانی باشند و اطلاعات رژیم اسرائیل آن را مشخص کند، ما توانایی برخورد سریع را نداریم و در واقع این اطلاعات ارزش ندارد و زمانی به فرماندهان میدانی می رسد که دیگر همه ساختمان را ترک کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *