جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

نجات زائرايراني ازمرگ حتمی درمكه+تصاویر

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 318478
رئيس مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر كشور از انجام يك مورد سي پي آر موفق كه منجر به نجات جان يك زائر ايراني در مكه مكرمه شد خبر داد.
نجات زائرايراني ازمرگ حتمی درمكه+تصاویر
به گزارش جهان به نقل از حج ، دكتررياض با اعلام اين خبر گفت: در مكه مكرمه تيم پزشكي حاضر در اورژانس بيمارستان طي يك عمليات موفق (CPR) جان يك زائر ايراني را از مرگ حتمي نجات داد.
 
وي با اشاره به اينكه اين زائر آقاي ۸۵ ساله به نام نورا. . ياوري اعزامي از كاروان استان اصفهان بوده گفت: به محض اطلاع به واحد امداد وانتقال بيمارستان در خصوص ناراحتي قلبي يك زائر در هتل، بلافاصله يك دستگاه آمبولانس جهت انتقال بيمار به بيمارستان اعزام گرديد كه در حين انتقال علائم حياتي و ضربان قلب بيمار از بين رفت كه تيم امداد در همان زمان اقدام به ماساژ قلبي نمودند.
 
وي در ادامه اظهار داشت: بلافاصله پس از ورود به بيمارستان براي بيمار كه دچار ايست قلبي و تنفسي شده عمليات سي پي آر توسط تيم تخصصي درماني شروع كه با تمهيدات تيم مجرب پزشكي بيمار پس از ۲۰ دقيقه ضربان قلب بازگشت و بيمار به زندگي بازگشت.
 
وي با بيان اينكه حال بيمار رو به بهبودي است افزود: اين بيمار بلافاصله پس از احياء در بخش مراقبتهاي ويژه در بخش آي سي يو بستري شد ه است و تحت نظر پزشكان متخصص در حال درمان مي‌باشد.












نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *