شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

فردا دمای پایتخت 5 درجه کاهش می یابد

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب: 318115
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش 5 درجه ای دمای پایتخت طی 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: فردا در ارتفاعات البرز برف می بارد.
به گزارش جهان، عبدالرضا امیدوار شهری در گفتگو با پمهر افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی سامانه سرد بارشی روی سواحل دریای خزر تا اواخر وقت چهارشنبه در این مناطق استقرار خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: لذا در این مدت در سواحل دریای خزر، استان اردبیل و با شدت کمتری برای استان های آذربایجان شرقی و غربی و به تدریج شمال شرق کشور بارش باران، وزش باد و گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.
 
امیدوار اظهار داشت: دوشنبه و سه شنبه شدت بارش در استان های گیلان، غرب مازندران و شرق اردبیل خواهد بود و در مناطق مرتفع شمال غرب و ارتفاعات غربی و مرکزی البرز بارش برف دور از انتظار نیست.
 
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: همچنین در سه روز آینده دمای هوا در نوار شمالی و با میزان کمتری در دیگر نقاط نیمه شمالی کشور کاهش خواهد یافت و در این مدت دریای خزر مواج خواهد بود و دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس نیز مواج است.
 
وی افزود: فردا آسمان تهران کمی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر است. بیشینه دما با 5 درجه کاهش نسبت به امروز برابر 25 درجه سانتیگراد و کمینه دما با یک درجه کاهش نسبت به امروز معادل 15 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *