پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲۵
۱۹۰

تلاش هاشمی برای حذف شعاری دیگر! + عکس

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب: 318103
اقدام عجیب پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی در زیر سوال بردن شعارهای انقلابی، جای تامل دارد.
تلاش هاشمی برای حذف شعاری دیگر! + عکس
به گزارش جهان به نقل از نیمروز، پس از انتشار خبری در یکی از روزنامه های زنجیره ای به نقل از هاشمی رفسنجانی که گفته بود امام خمینی(ره) موافق حذف شعار "مرگ بر آمریکا" بودند، موج گسترده ای از اعتراض ها و انتقادات به این سخنان شکل گرفت. منتقدین به خاطرات و ماجراهایی که هر از گاهی هاشمی رفسنجانی به نقل از امام خمینی(ره) عنوان می کند ایراد گرفته و ادعا دارند با توجه به فرمایشات امام خمینی(ره) که به صورت مکتوب و مستند موجود و دردسترس است، تناقضی آشکار میان صحبت های هاشمی و فرمایشات امام خمینی(ره) وجود دارد.
 
در این میان اما اقدام عجیب پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی جای تامل دارد. این سایت طی روزهای گذشته به بازنشر مطالب و صحبت های جنجالی از هاشمی پرداخته که اصحاب و نزدیکان امام(ره) نسبت به درستی و صحت آنها تردید جدی دارند. در آخرین نمونه از این اقدات و پس از درخواست حذف شعار "مرگ بر آمریکا"،این سایت نوشته تا شعار "مرگ بر ضد ولایت فقیه" را نیز حذف کنید!

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ضدولایت فقیه باید حذف شود و به جای آن مرگ ... باب شود
United States
دوستان عزیز همین طور زود قضاوت نکنید. در سایت ایشان خاطره ای نقل شده و کسی که این را گفته آیت الله گلپایگانی‌ بوده اند نه ایشان.
( جهان حذفش نکن)
حیدرانه
دیگه قضاوت نمی خواد دیگه اینقدر از این حرفا زده که اگه بگن فردا رفته خارج از ایران علیه جمهوری اسلامی صحبت میکنه باور می کنم.م.م
abin
جهان نیوذ میخواهد ببیند چندتا آدم منصف درمیان تندروها (افراطبون)هستتند که بدون هیج دلیلی به ابن وآن اهانت میکنند؟ موضوع مریوط به آیت الله گلپایگانب است ؟ وای ار دست مردم خودسر؟؟؟؟؟
جناب منصف از اولا با این توجیه شما حذف مرگ بر آمریکا را هم توجیه کرد چون نقل قول بدون شاهد و مدرک از افراد غایب اون هم توسط کسی که ثقه نیست اولا ناجوانمدرانه دوما ناپذیرفتنی است در ثانی از قدیم گفتند هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد اقای سیاست مدار و فرزانه!!شما که دیدی با افاضات قبلی تون ممکلت دچار یه جنجال و کشمکش الکی شد اقلا تا 5 |_6 ماه دیگر صبر میکردید و بعد یک سوژه جدید درست میکردید
Iran, Islamic Republic of
چرا شماها جوشش رو مي زنيد و خود ش هيچي نمي گه .كاسه داغ تر از آش شده ايد؟بازي اينه كه تو اخبار اظهارات ايشان را در باره سوريه به كسي كه تقليد صدا كرده نسبت داد و ايشان انگار نه انگار .با ز هم ما آبرو داري كنيم؟
نصیر
اصل تظر من اونجایی بود که نقطه چین گذاشتید: من نظرم این بود که به جای مرگ بر ضد ولایت فقیه بگیم مرگ بر آقای(( الف ه ر)) که مصداق عینی ضدیت با ولی فقیه هست.
اینطوری به من نظر میاد من موافق نظر آقای اکبر هاشمی رفسنجانی بودم.
دوستان بدونن تعقیب نماز حقیر گفتن مرگ بر ضد ولایت فقیه است.
لابد بی بصیر
آقای نصیر شما میتونی تعقیب نمازت هر چیزی رو بگی! الان تو سوریه سلفیون با وضو میرن آدم میکشن شمام از همون قماشی چیزی که هست اب نیست شنا کنی! تندروی اشتباهه اینقدر دنبال مرگ بر این و اون نباشین
نصیر
باید از سویدای وجود فریاد زد مرگ بر ضد ولایت فقیه! زیارت عاشورا که می خونی برادر یا خواهر احساساتی! هم تولی هم تبری.اون احمق سلفی هم ولی فقیه نداره،ولی او یک مشت مفتی مفتخوار شکمباره زنباره ضد دین هستن.اونی که خواهان حذف شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه یعنی طرفدار افراد معانده!مصر رو ببین که بدون رهبر به کجا کشیده شدن.سایر انقلاب ها رو ببین که با نبود ولی فقیه به ضد خودشون تبدیل شدن.افتخار می کنم در فضایی زیست می کنم که مطهر به نفس فقیهی چون سید علی حسینی خامنه ای است ((صلوات)). من به گفتن مرگ بر ضد ولایت فقیه اکتفا نمی کنم،مرگ را بر ضد ولایت نازل می کنم.ضد ولی فقیه امتداد ظلم ثقیفه و قتله کربلا است. در قنوت هم بر ضد ولی فقیه مرگ می فرستم.
ما
بعله همينه ديگه وقتي آمريكايي تروريست پرور وانگليسي استعمارگر بشن دوست " دلسوزان نظام وانقلاب بايد لقب سلفي وافراطي وتندروبگيرند.
ببخشید اشتباه شد نظرم کاملا منفی است
ناز نفست...
حسین
آقای هاشمی به سیم آخر زده. عزیز من چرا به زبان امام (ره) می بندی با کدام دلیل و شاهد و مدرک این مسایل را به امام نسبت می دهی ؟؟
سلام بر هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دين ما ميگه در سلام مقدم باشيد، ما هم سلام ميكنيم
ولي فتنه گر رو هم خود خدا گفته مجازاتش ميكنه
اميد
Iran, Islamic Republic of
منظور رفيق ما از سلام كردن به كسي كه باشدت زيادي سعي برپيشي گرفتن از مرحوم شيخ ساده لوح لجوج و وزير لندن نشينش دارد؛ مستند به آيه شريف اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما؛ مي باشد.
مگر نفرمودند که الفتنة الشد من القتل؟!
پس لعنت بر فتنه گران دنیا طلب
parsa
Iran, Islamic Republic of
معیار فتنه گری چیست و چه کسی با چه میزانی آن را تشخیص می دهد و اگر خدا مجازات می کند چرا شما ها در بیش تر مواقع مجازات می کنید لابد خواهید گفت با دستان شما افکار عجیبی دارید
خود خداوند به ما آموخته است و در سوره مبارکه حمد از خدا می خواهیم ما را در گروه گمراهان و کسانی که مورد غضب الهی قرار دارند قرار ندهد. و در آیات متعددی خداوند می فرماید عذابی سخت و سنگین در انتظار آنهاست. حضرت نوح هم از خداوند در قرآن کریم می خواهد که ریشه و نسل ظالمین از روی زمین کنده شود.
خداحافظ هاشمی
s
پاینده باشی هاشمی.
باي باي
Iran, Islamic Republic of
نفهميدم مخالفي مي گي خداحافظ هاشمي يا موافق اگر مخالفي پس مرگ بر .... يعني چي؟ مثل امريكايي ها بگو باي باي .
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر .....
نه سلام
مرگ بر ضد ولایت فقیه
تاسف بر هاشمی
به امام زمان سلام بده نه این مردک
gomnam
Latvia
کدوم تکفیری ای منفی داده
کمال
مرگ بر امریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر امریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر امریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه
جوال دوز
بعدد ما احاط به علم العلیم لایک داری.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر بد خواه ولایت فقیه
بهنام
Iran, Islamic Republic of
پس از پیامبرسلام بعضی از اصحاب آن حضرت که در میان مردم اعتباری داشتند بخاطر چرب وشیرین روزگار اقدام به جعل حدیث میکردند تا هم جایگاهی برای خود دست وپاکنند وهم با این کار نان بخورند آقای هاشمی مواظب باشید یک وقت چشم باز نکنی ببینی درهمان مسیر افتاده ای وسخنانی به نام امام عزیز جعل کنید
درهمان مسیر افتاده وتمام شده
مرگ بر ضد ولایت فقیه را حذف کنید و با گفتن مرگ بر ....جایگزینش کنید!
شفق
از عوارض...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
آلزایمر با همین چیزا شروع میشه دیگه
سید
درود بر هاشمی عزیز عزیز عزیز عزیز .تا کور شود هرانکس که نتواند ببیند
اسماعیل
آقا سید هاشمی عزیز نه هاشمی ... هاشمی....
چند می گیری کامنت می گذاری؟
خودتو لو دادی گلم
محمد
متاسفم
دیگه این مدلیشو ندیده بودیم
ali
تاکورشودانکه چشم....
علی
خیلی دلتون رو به هاشمی خوش نکنید. طرف هاردش نیم سوز شده
متاسفانه شما خودتان کور شده اید و حقایق را نمیتوانید ببینید
آقا سید ! هاشمی برای شما عزیز است اما برای مردم متدین انقلابی خون داده و خون دل خورده به خاطر دگرگونی ارزش های اانقلاب ترویج مصرف و تجمل گرایی جمایت از سرمایه دار ها فراموشی قشر آسیب پذیر ترویج بی حجابی توسط خود ایشان و فرزندانشان خاصه فائزه خانم و...مسایل دیگری از این دست و از همه مهم تر دور شدن تدریجی از امام امت خامنه ای عزیز منفور ترین شخص در این نظام است
مرگ بر امریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه
برادر پنج ساله ام به خاطر جنگی که آمریکا مسبب آن بود دو چشمش کور شد و دست دختر خردسال همسایه مان قطع شد... آقای هاشمی عزیز به خاطر خلق همه این صحنه های زیبا از آمریکا متشکریم!!! آن طفلان معصوم از شدت درد پیوسته از حال می رفتند و حتی نفسی برای گریه کردن هم نداشتند. برادر کوچک من عاشق نقاشی هایش بود و در دست قطع شده دختر همسایه مان تنها یک عروسک پارچه ای آغشته به خون ...... راستی آقای هاشمی آن زمان فاطمه خانم و فائزه خانم کجا تشریف داشتند؟ چهار دست و پایشان که به حمد الله سر جایش هست؟ خوب خدا را شکر!!!
تعجبم اینکه آدم از کجا به کجا می تونه برسه
چوب خدا
Iran, Islamic Republic of
به اين مي گن "چوب خدا "كه صدا نداره.
Iran, Islamic Republic of
کلا امام رو (نعوذ بالله) از تاریخ حذف کنیم تا ایشون راحت شن!!!
Iran, Islamic Republic of
... به قول امام منافقین از کفار بد ترند
محمود
آقای هاشمی ....شده است.
مجنون
34 سال برای بسیاری از مخالفان آرزوی مرگ کرده ایم...
جوال دوز
تازه ۳۴ سالش گذشته. بذار خدا عمر نوح بهت بده تا با اون چشات ببینی اگر تا صبح قیامت هم باشه همین آش و همین کاسه هست.

مرگ بر ضد ولایت فقیه،مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافقین و کفار، مرگ بر اسراییل.

ولا غیر.

این عهد الست هستش آقای عزیز اول و آخر خدا و هر کس و هر چیزی که مورد تأیید اوس کریم نباشه میخوام سر به تنش نباشه.

مرگ به هر چیزی که ضدیت خدا توش باشه حتی شما آقا یا خانم عزیز.
مسعود
اشتباه نکنید
برای مخالفان آرزوی مرگ نکردیم
نگفتیم مرگ بر مخالف ولایت فقیه
ما میگیم مرگ بر "ضد" ولایت فقیه
این دو تا با هم فرق دارن
اولی یعنی مرگ بر هر کس که مخالف نظریه ولایت فقیه هست
اما دومی یعنی مرگ بر هر کس که اصطلاحا برای ولایت فقیه شمشیر کشیده و به دنبال نابودی اون هست
ما تا زنده ايم براي معاويه ها و يزيدان زمان وشمر مآبان آرزوي مرگ داريم براي آنان كه در سوريه سر دختربچه 3 ساله را بريدند و خانواده هاي مسلمان را سر ميبرند ،دستور انداختن بمب شيميايي بر سر مسلمانان رامي دهند و همچنين مرگ همه كساني روكه از اين شمران زمان و سياستهاي آنان حمايت مي كنند. غير از اين باشد ما هم در زمره يزيديان قرار ميگيريم.
گفتیم مرگ بر شاه ! شاه با تمام ابعاد و حیثیتش "مرد"
به کارتر گفیتم شد تا جائیکه مادرش در مصاحبه تلویزونی بابت شکست پسرش (سرافنکدگی طبس-ماجرای گروگانها و...)به ما ایرانیها فحاشی کرد.
مرگ بر انور سادات گفتیم بسیار جالب و زیبا عملی شد.
مرگ بر بنی صدر و مرگ برمنافق آنقدر عمیق و ریشه ای ببار نشست که باید سالها محققین در این باره بنویسند (وابستگی آشکار به آمریکا و صدام و اسرائیل - تعویض همسر و.....)
مرگ برشوروی و مرگ بر توده ای و مرگ بر فدائی ضدخلقی و ... بطور کاملا شفاف با تمام ابعادش برای همیشه درتاریخ ماندگار شد.
مرگ برفهد (آل سعود) با ظهور طالبان و القاعده در اشکال پنهان و آشکارش بطور اساسی درحال تحقق است .
مرگ برآمریکا و مرگ براسرائل تا نود در صد پیشرفت داشته است.
مرگ بر"فتنه گر" نیز بزودی با روشن شدن و رسوائی چهره واقعی حامیان آشکار و پنهان "مسعودکشمیری " و "کلاهی "و ... و... و... و... و........بزرگترین اثر ماندگار مردم ولائی ایران در تاریخ خواهد شد. انشا الله
پناه بر خدای بزرگ. تاریخ تکرار میشه. ظاهرا جناب رفسنجانی و اطرافیانشون خواسته یا نا خواسته در تدارک فتنه ای جدید هستند.
مرگ خواستن براي هر كسي با فطرت انسان در تناقض است
تا حالا زیارت عاشورا خوندی؟
در ضمن حضرت نوح توی قرآن از خداوند می خواهد که نسل ظالمین را از روی زمین منقرض کند. فکر نمی کنم نقصی متوجه فطرت انسانی حضرت نوح سلام الله علیه باشد؟؟؟
Sweden
اگه کسی به شما و خانواده و یا کشورتان تجاوز کرد و حقوق انسانی شما را کاملا پایمال کرد انوقت شما ارزوی مرگ برای ان متجاوز نکن! شما ها حرفهای سانتی منتال میزنید فقط!
میدانیم عقده ی چه را دارد !
آره عقده تصمیمات گرفته شده در اولین جلسه خبرگان رهبری بعد از فوت امام(رض)را دارد
قابل توجه اونایی که سفسطه میکنند و میگن که این حرف هاشمی نبوده و آیت الله گلپایگانی گفته!
چرا خودتون رو به نفهمی زده اید؟ حرف گلیپایگانی درست اما چرا تو سایت هاشمی و با این تیتر قرار داده اند؟ چرا تو این تاریخ و تو این روزها؟ چرا قبلا جرات نداشتند که بزنند؟ چرا یه جوری نوشته اند که انگار این حرف هاشمی است؟
خودتون رو به نفهمی نزنید
اگه حرف هاشمی نیست پس چرا بعد این همه حرف و حدیث و شعر و سخن خوب و... فقط همین یک تکه را گذاشته اند؟
سایت هاشمی حاضره نطق رسایی رو هم تو سایت منتشر کنه؟
فتنه جدید دیگه . فتنه 88 بصورت علنی مخالف ولایت فقیه بودند الان با تزویر جدید
باید با اطرافیان هاشمی و انها که او را مدیریت میکنند برخورد کرد
مدیران این سایت که شهامت آوردن اصل ماجرا را ندارند ؟ دوست بی توجه من برو به سایتش ببین اصل ماجرا مربوط به کی وچه زمانی بوده؟؟؟؟
اشتباهی مثبت زدم
Iran, Islamic Republic of
اینجوری که هاشمی داره پیش میره احتمالا فردا خواهد گفت امام اصلا از انقلاب کردن راضی نبوده !!!
علی
Iran, Islamic Republic of
یه مدت دیگه که بگذره هاشمی ادعا می کنه که نظرامام(ره) جمهوری اسلامی نبوده و نظر اصلی ایشان جمهوری دموکراتیک اسلامی بوده .
مادر هر هر ضد ولایت فقیهی را که البته شمشیر ببندد و پنجه در بیفکند به عزایش خواهیم نشاند. وگرنه هرکس می تواند اعتقاد شخصیش را داشته باشد، فلذا در این مساله خواص و عوام هم نداره، بعضی مواظب باشن که اگه تو 9 دی قرار بود برگردن به باغ های پسته، این دفه جای دیگه می فرستیمشون،...
علی
خاک هاشمی بر سر شما.همه ملت هاشمی را دوست دارند
منظور تون دقیقا کدوم ملته؟ همانایی که از بغض هاشمی دور دوم به احمدی نژاد رأی دادن؟
شاید منظورشون ملت شریف آمریکا و متحداشه
امیر
ملت همونهایی هستند که به جلیلی رای ندادن میتونی اونها رو بشمری
حسام
یعنی این هاشمی هرچی میگفتن، امام هم میگفتن چشم؟؟؟!!!!!

اه. دیگه دارن شورشو در میارن

کاری نکنید که مردم توی 13آبان و 22بهمن امسال از سیاست محوتون کنن...

اگر امام با حذف این شعار موافق بودن، از اول انقلاب تا الان این شعار دیگه نبود...

حرفهای خنده داری میزنن!

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد.
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر ضد ولایت فقیه
اگه کسی میخواد دروغ بگه چرا باید به امام منتسبش کنه ؟ اگه وجود داره از طرف خودش حرفشو بزنه
شاندیزی
خودتان را از این که هستید منفورتر نکنید...جرات دارید 13 آبان بیا وسط مردم تا ببینی چی بهت جواب می دند
احتمالا پس از حذف مرگ بر آمریکا و مرگ ب ضد ولایت فقیه،، آقای هاشمی میگن که امام با حذف زیارت عاشورا و یک سری آیاتی که در قرآن خداوند کافران را لعن میکند و از این دست مستندات موافق بودند و فقط شجاعت کافی را نداشتند آشکارا بیان کنند...
آقای هاشمی شما کی هستی که میگی چی باشه و چی نباشه ؟؟؟ رهبر انقلابی یا مرجع تقلیدی؟؟کدومش؟؟؟ بس کن.... تاچه اندازه می خواهید آب به آسیاب دشمن بریزید و دشمنان انقلاب و امام و شهدارا شاد کنید؟؟؟؟
به کوری چشم تمام کسانی که با ولایت مطلقه فقیه مخالف هستند از ته دل میگم
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر ضد ولایت فقیه
رهسپاریم با ولایت تا شهادت به کوری چشم ناکثین و مارقین و قاسطین و ضد ولایت فقیه
مرگ بر ضد ولایت فقیه
امير
از منتظري چه خبر؟!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من هدف هاشمی از بیان خاطرات جعلی خودش در رسانه ها و در بین مردم و گرد آوری آن خاطرات تحت کتابی با عنوان صراحت نامه این هست که مواضع انقلابی امام (ره) را که در کتاب صحیفه نور گردآوری شده است را لوث و غیر قابل اعتماد نشان بده .
آقاي هاشمي سلام! به پاس جفاهايي كه به خاطر تو تحمل كردم، حال جواب دهيد؛
چرا بعد از 24 سال از رحلت امام، به بازنشر خاطرات امام!!! اقدام مي‌كنيد؟
چرا در زمان حيات امام اين مطالب را نقل نكرديد؟
چرا در دوره‌هاي گذشته مثلا زمان رياست جمهوري و...از تريبونهاي مختلف مثلا نماز جمعه و...اين مطالب را نگفتيد؟ چرا؟؟؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
راست گفته منظورش این بوده
که :
زین پس بجای کلمه نا مانوس « ضدولایت فقیه»، واژه« هاشمی و خاندانش» را بکار برید.
لسانصدق
United States
حذف شعار " ضد ولايت فقيه " خواست مراجع زمان امام از جمله مرحوم آيه الله گلپايگانى بود كه از سر دادن اين شعار در نمازهاى جمعه نگران بودند چرا كه بر اساس مبانى اجتهادى خود به ولايت فقيه اعتقادى نداشتند،
خوب شاید این شعار به ضرر خود ......است ؟؟ شاید خود هاشمی .........فقه شده است شاید!!!!
احمد
سالها پرچم کشورها را آتش زدیم و شعار مرگ بر مخالف دادیم مرگ بر آمریکا ،مرگ بر انگلیس ، مرگ بر روسیه ، مرگ بر ضد ولایت فقیه و.......
حاصل چه بود؟(کمی تامل و بدون احساسات)
معلمان تعلیم و تربیت می گویند کسانی که نیمه پر لیوان را می بینند همواره موفق ترند بنابراین بهتر است بگوییم لیوان تا نیمه از آب پر است تا اینکه گفته شود لیوان تا نیمه خالی است.
بنابراین با نسل جدید همراه شویم که می خواهند فریاد بزنند زنده باد اسلام،زنده باد ایران،پاینده باد مقاومت ،پویا باد علم و اندیشه،زنده باد متفکران و اندیشمندان ،زنده باد مخالف من و زنده باد روحانی
اتفاقا شما یک لحظه تامل کن و ببین
اونی که تا حالا ما رو به اینجا رسونده و این عزت و اقتدار رو برامون رقم زده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه بوده
و اون چیزی که عراق و افغانستان و مصر و ...را به اون فلاکت کشونده ابراز ارادت و چاکری خواص و سردمداراشون به آمریکا بوده
می خواستیم مسلمان باشیم، حتی دوستان انگلیسی خواند زیارت عاشورا را منع کردند. خون ها ریخته شد تا زیارت عاشورایمان را خواندیم. معلمان تربیتی شما آن زمان کجا بودند تا از رضا خان انگلیسی بپرسند لعن شمر و یزید چه آسیبی به تو می زند. غارتمان کردند. هم اموالمان را به بغما بردند هم ناموس مان به تاراج رفت. شرافت ایرانی بودنمان را به ریشخند گرفتند وقتی حق توحش را از ما می گرفتند. سالها خون خوردیم، شکنجه شدیم، کشته دادیم تا انقلاب پیروز شد. جنگ را به ما تحمیل کردند. بوی خون و چرک و گوشت سوخته و تاول، آوارگی و تخریب، دنیا به دستور آمریکا تنهایمان گذاشت ولی به لطف خدایمان پیروز شدیم.

آن نیمه پر لیوانی را که تو می بینی بوی چرک و زخم و خون و گوشت سوخته می دهد. پس همان طور که خودت گفتی به آن نیمه توجه کن و پاسدار آن باش، و حفاظت از نیمه خالی اش را به امثال من بسپار.

اسلام با خون شهدایمان و خون دل ها زنده ماند. با تمام قدرت مقاومت کردیم تا نام ایران همه عشق من از یوغ بندگی و بردگی خارج شد.

اما امروز تو به من بگو به فرزند شهدای هسته ای چگونه پویا باد علم و اندیشه را و زنده باد متفکران و اندیشمندان را بیاموزیم. با زانو زدن در مقابل قاتل پدرانمان؟

پس اینکه من هم، هم صدا با زیارت عاشورا می خوانم لعنت خداوند بر یزید و یزیدیان زمان، امیدوارم در این گرداب خونی که راه انداخته اند چون طوفان نوح غرق شوند. و همان طور که خداوند به مستضعفین زمین وعده داده است به زودی با مرگ ظالمین شاهد تحقق حکومت عدل در زمین باشیم.
United Kingdom
عزای امروز افراطیون عزای رانت‌خواری است
United Kingdom
اگر وضعیت‌های تحریمی و امنیتی برداشته شود و شرایط عادی باشد رانت‌های ویژه هم شکل نمی‌گیرد و می‌توان گفت اگر اینان امروز عزا گرفته باشند عزای مکتب نیست و عزای رانت خواری است.
أمير
United States
چه اشكالي داره چرا بايد ارزوي مرگ كنيم براي كسي كه مخالف عقيدته تا موقعي كه ازاري نرسونده. اين نشانه اي از ديكتاتوري هست
سید محمد محسن
نه!! اصلا جریان ضد ولایت فقیه به این مملکت آسیب نزده، اصلا!!!! خجالت بکش بچه...
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه هاشمی دنبال شعار زنده باد هاشمی است بابا یکی جلوش بگیره ترمز برنده
فرهاد شهبازیان - طبس
Iran, Islamic Republic of
هاشمی درست میگه او از محارم امام و استوانه های انقلاب است.تناقضات همیشه و همه جا هست پس بروید سخنان امام در مورد ادامه جنگ یخوانید و بگوید پذیرش قطعنامه598 با این سخنان تناقض دارد.
zaq
United States
جو سارزی نکن.
خدا فتنه و فتنه گران را نابود نماید .مرگ بر ضد ولایت فقیه .مرگ بر ضد ولایت فقیه .
دیدن امام المسلمین حضرت آیت الله خامنه ای برایت سخت شده هاشمی پیر . هیچ کس نمی تواند جای ایشان را بگیرد تو که جای خود را داری . جایگاه این نور چشم مسلمین و شیعیان جهان چنان جایگاه رفیعی است که امثال تو قدرت درکش را ندارند سلام و درود خداد و بندگان صالحش بر او باد، .مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر فتنه گر . مرگ بر منافق .
محسن از رفسنجان
Iran, Islamic Republic of
مگر"مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه" مرگ بر هاشمی است که ایشان اینقدر سعی در تلاش حذف این شعارها دارند... راستی آقای هاشمی نضرتان راجع به حذف "مرگ بر اسرائیل" چیست؟چطوره دیگه زیارت عاشورا هم نخونیم یا بخونیم بدون لعن موافقی آقای هاشمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علي
هميشه مرگ بر دشمن كرديم چراكسي كه خدا و پيامبر و امامان رو قبول داره ولي ولي فقيه رو قبول نداره بايد براي او مرگ بخواهيم .
هادی
Iran, Islamic Republic of
به همین دلیل که در زمان امام علی ع اگه کسی پیغمبر و قرآن رو قبول داشت ولی امام علی رو قبول نداشت و حتی مقام اون رو غصب کرد، مستحق لعنت و مرگ بود.
در زمان غیبت صغرا امام زمان ( عج )، چهار نائب را تعیین فرمودند که همه مردم آشکارا می دانستند، این بزرگوارن نائب آقا هستند ولی پس از شروع شدن غیبت کبرا آقا دستور العملی را طی نامه ای به مردم دادند که طبق آن مردم موظف به پیروی شخصی شدند که خصوصیاتش را حضرت در نامه ذکر فرموده اند، ما به این شخص می گوییم ولی فقیه. و اطاعت از ایشان می شود اطاعت امر امام زمان ( عج )، همان طور که سجده بر حضرت آدم توسط ملائک، اطاعت امر الهی بود.
سید محمد محسن
ولایت فقیه؛ امتداد ولایت رسول الله است بچه جان! بشین سر جات...
يك شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقاي هاشمي كه با همه خطراتي كه برايشان هست در جهت اصلاح منش مسلماني ما ايرانيان گام بر مي دارند .در اسلام مرگ نيست ما بايد زندگي را به همه اهدا كنيم و اگر با كسي مخالفتي داريم گفتگو كنيم چرا فحش؟
هادی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً در قرآن خود خداوند مرگ بر برخی گروه ها گفته اند. آن چیزی هم که در قرآن نهی شده است، سب و توهین و فحش است. نه شعار نمادین مرگ که نماد مبارزه است.
ماشالله برادران دینی کم فحش به هاشمی در همین کامنتها نداده اند!!!!
Iran, Islamic Republic of
فحش نداديم لعنت فرستاديم.
این شعارها فحش نیستن
مصداق بارز حب و بغض الهی اند اگه بتونی بفهمی
United States
برای اینکه میشه مرگ بر خود و خانواده اش معلومه که میگه باید حذف بشه ولی .....خوانده ازبک خوب این را بخوان مرگگگگگگگ بر ضد ولایت فقیه
شمس الدینی
Iran, Islamic Republic of
در سن پیری اگه پیوندت با قران قطع بشه فراموشی سراغت میاد . نمی دانید برای چه ارزش هایی سال ها مبارزه کرده ای . به نظرم حال و روز این ایام اقای هاشمی از همین باب است
خادم الشهدا
یقین دارم مشاعرش را از دست داده. خدا را شکر رد صلاحیت شد معلومه که دیگه ....کار نمی کنه و فقط ... کار میکنه...
احمد
کامنت ها بخوبی نشون میده چه کسانی مشاعرشونو از دست دادن
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم چرا بعضی ها فکر میکنند همیشه زنده می مونن و چرا قبل از مرگشون کارای عجیب غریب میکنن . قدرت عجب چیزیه که بخاطرش انسان حاضره جهنم رو برای خودش بخره. البته عجیب هم نیست مگر نه اینکه امام علی علیه السلام جایگاه عمر و معاویه ملعون رو در جهنم بهشون نشون داده بود ولی اونها نه تنها متنبه نشدند بلکه به خلافهاشون اضافه هم کردن. فقط میتونم بگم خدا ما رو عاقبت بخیر در دین بمیرانه انشاءالله.
بنده خدا تقصیری نداره . پیری بد دردیه البته برای بعضی ها . الزایمر سراغش اومده و خانواده اش رویشون نمی شوند بگند که ایشان دچار الزایمر شده اند. خدا شفاش بده.
میگم شاید هم یه بیماری جدید باشه جانم
آخه تو آلزایمر طرف فقط یادش میره اما این آقا ظاهرا یه متناقضاتی هم یادشون اومده
لذا از کلیه اطبا حاذق دعوت به عمل میاد تا با لباس مبدل در محل فعالیت ایشان حضور یافته و با کشف این بیماری از شیوع آن در فضای کشور جلوگیری نمایند.
امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند (امام خمینی ره) آقای هاشمی یادت است که امام همیشه این سخن را می گفتند از یک کودک 5 ساله هم بپرسی از حفظ است .
Iran, Islamic Republic of
اونیکه میخواد شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه رو حذف کنه در حقیقت میخواد منکر وجود امام زمان علیه اسلام بشه . چون ولی فقیه جانشین حضرت بقیة الله در زمان غیبت شریفشونه. واگر نبود این ولی فقیه و درایت هایش ، امروز ما از فلسطین و افغانستان بدتر بودیم .
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که من هنوز زنده هستم و یادم هست که امام خمینی رحمة الله علیه فرمودند:
هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید.

و ما آمریکا را زیر پا له می کنیم .

و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.


وقتی امام خمینی مرحوم سخنرانی می فرمودند و ملت یکپارچه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دادند هیچ جا و هیچ وقت دیده نشده که امام بفرمایند این شعار را نگویید .

خدا رو شکر که ملت ما بیدار و هشیار و همیشه در صحنه حاضر است .

خدا رو شکر که ملت ما ترسو و جان پرست نیست تا مولایش را دست بسته بکشند و ببرند و دخت پیامبرش را مجروح و آزرده سازندو آنها از ترس جان و نان عقب نشینی کنند .

خدا رو شکر که این ملت جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم خدا و دین خدا و اولیائش میکند

زنده باد ملت فهیم ایران
مصطفی
به نظر من هم این شعار باید حذف شود. متأسفانه این شعار به طور نابجا و احتمالاً توسط افراد افراطی وارد شعارهای انقلابی شده و همین طور بعد از سالها عادی شده.
نظر شما محترم ولی ما پیرو خط امام راحل هستیم و ایشان این شعار را تأیید فرمودند. امام در مقابل هر امر خلافی به شدت واکنش نشان می دادند و در مقابل هیچ چیز و هیچ کس تعارف نداشتند. کما اینکه ادله شرعی هم بر صحت آن وجود دارد.
Iran, Islamic Republic of
چه کسی گفته جناب هاشمی سید هستند؟!

تو رو خدا ایشون رو به خاندان وحی متصل نکنید.

یعنی اگه ایشون سید بشن عمامه اشون هم

مشکی میشه و بعد ممکنه رهبر بشن و به

آرزوی دیرینه اشون برسن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وارد اصل محالات نشید لطفا".
یادمه قدیم ها مرگ بر شوری هم بود( که روسیه امروزی نیز قسمت مهمی از شوروی بود )
گفتیم مرگ بر شوروی، شوروی فروپاشیده شد.
الان هم روسیه، شوروی سابق نیست

بیدار شو لطفا. خوذتو به نفهمی نزن
محمد
مگه امام با کسی تعارف داشته؟؟ یا مصالح نظام رو بازیچه دیده ؟ اگر واقعاً نظرش چنین چیزی بوده چرا به شورای سیاست گذاری نماز جمعه یا ائمه جماعات یا وزارت فرهنگ و ارشاد و ... دستور نداد تا دیگه به کار نبرن. به ذهن امام که صاحب ایده بوده نرسیده و به ذهن شما رسیده؟؟
بهرام
United States
جناب هاشمی ادم خوبه شهامت داشته باشه پای حرفاش بایسته خیلی روک وسریع بگو این نظرمنه چرا از امام مایه میگذاری
سرور
خدا لعنت کند کعب الاحبار را که از پیامبر(ص) حدیث جعل می کرد.
France
ما نباید برای خودمان دشمن درست کنیم
تقصیر نداره
بنده خدا همه ایل و تبارش یکی یه دونه گرین کارت دارند
باید هم از این حرفها بزنه
United States
دمش گرم-با مطرح کردن یک هزارم از خاطرات وناگفته هایش همه تون بهم ریخته-مستعصلتون کرده-حالا ببین اگر همش وبگه چی میشه-زنده باد هاشمی -امین امام
راست میگی؟
پس بخاطر همینه که نتانیاهو هم که چند روز پیش خاطراتش رو گفت ما اینقدر به هم ریختیم؟
نکنه شما از خاطرات نتانیاهو خبر داشتید و چیزی به ما نمیگفتین؟
ای شیطونا
سید محمد محسن
چقدر بدبختی که فکر میکنی همه بهم ریختن بجای اینکه بفهمی این غیرت دینی هست که شما سوسول ها ندارین...
Iran, Islamic Republic of
به این میگن عاقبت به شر شدن تمام عیار
Iran, Islamic Republic of
آره درست گفته!!!
از این به بعد باید بگیم مرگ بر .....
مسعود
بابا اين بنده کم ظرفيت خدا ظاهرا اساسي هول کرده و ذوق کرده بد فرم
آخه بعد هشت سال خودشو خاندانش دوباره محل توجه شدن
خدا بگم چيکارتون نکنه که با آن مرد آن طور کرديد که ملت اينگونه بايد دوباره اين کم ظرفيتان تاريخ انقلاب را تحمل کنند
Iran, Islamic Republic of
با سلام ما از مرگ بر شوروي يك خاطره شيرين و فراموش ناشدني داريم پس بنا به دستور صريح امام ره اين شعارها را فراموش نكرده و كنار نمي گذاريم.
United States
اینکه هر روز شعار مرگ یکسری هموطن خود را بدهیم اخلاقی نیست. از مرگ بر آمریکا هم بدتر است.
سید محمد محسن
راست میگی!!!!!
فردا هم میگه شعار مرگ بر غارتگر رو ندید
سید مرتضی
Iran, Islamic Republic of
انگار فقط آقای هاشمی از نظرات امام خمینی(ره) اطلاع دارند!!!!!!!!!!!!!!!!
آره دیگه
مثل کروبی که کلی با امام تو لابی های خصوصی گپ میزدن
Iran, Islamic Republic of
فقط انسانهای ضعیف برای دیگران آرزوی مرگ می کنند. متاسفانه این انسانهای ضعیف همانها هستند که ادعای دینداری هم می کنند که باعث تضعیف دین هم شده اند
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
Iran, Islamic Republic of
"مرگ بر ضد ولایت فقیه"
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
من موافقم و به جای این شعار از شعار مرگ بر ....غارتگر استفاده بشود چون .... و خانواده مافیاییش مظهر حمایت از جنایات آمریکا هستند
Iran, Islamic Republic of
هاشمی انسان باهوشی است اون از الان کاری می کند که سایتهای مانند جهان هر روز او را تخریب کنند
Iran, Islamic Republic of
شماها چقدر بی ....هستید آقای هاشمی یک خاطره ای تاریخی از آیت الله گلپایگانی را مطرح کرده که این نظر ایشان بوده ،
سید محمد محسن
تو هم چقدر متوهم و ساده ای...
تندر
من که فکر نمیکنم به این سادگی ها هم باشه .این اقا انقدر خنگ نیست که این طوری از خودش مایه بزاره و خودشو خرج کنه.به نظر من که داره مردم رو تست میکنه.زهی خیال باطل. و مکروا و مکر الله..
وقتی رهبری این حرفها را میشنود و میبیند و چیزی نمیگوید لابد اقای هاشمی راست میگوید والا رهبری این همه مردم پشت سر هاشمی و خانواده اش بد میگن او را رییس تشخیص مصلحت نمیگذاشت و در مراسم رسمی کنار رهبری نمینشست
جناب در کنار پیامبر هم یک عده آدمها بودند که پیامبر آنهارا قبول نداشت و همچنین در کنار امام علی به تاریخ اسلام رجوع کنید....
دوست عزیز
درباره خانواده هاشمی هم خیلی بد میگن شخص اما هاشمی همه رو تکذیب کرده؟
ثانیا بنی صدر هم در جلسات رسمی در کنار حضرت امام مینشست.در صدر اسلام منافقین و کفار هم همنشین پیامبر بودن.آیا این به منزله تایید اونا بود؟؟؟
زائر
مرگ بر ضد ولایت فقیه
درود بر آقا سید علی حسینی خامنه ای دامت برکاته و توفیقاته و مدظله العالی به کوری هر کی نمی تونه ببینه
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر امریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر غارتگر بیت المال
علی
مرگ بر ضد ولایت فقیه
درود بر رزمندگان اسلام
سلام بر شهیدان
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
شکر الله
چطوره استقلال آزادی جمهوری اسلامی را هم حذف کنیم ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
می ترسم جناب هاشمی دور روز بعدش مدعی بشوند که ما به امام پیشنهاد دادیم که شعار شاه خدا میهن را احیا کنیم و امام استقبال کردند!!!!!!!!!!
مستور
خوب بابا جون بريد تو سايتش بخونيد مطلب را بعد قضاوت كنيد
اصلا مطلب مربوط به آقاي هاشمي و نظر ايشان نيست
بريد بخونيد عقلاي قوم
حسین
Iran, Islamic Republic of
مصداق بارز خسر الدنیا و الاخره
فردا هم می گوید ولایت فقیه را کنار بگذارید .
ایرانی
شب و روز . در بیداری و خواب . زنده یا مرده همی گویم مرگ بر ضد ولایت فقیه . مرگ بر ضد ولایت فقیه . مرگ بر ضد ولایت فقیه . و مرگ بر امریکا .
Iran, Islamic Republic of
شاید میخواد پناهنگی امریکا رو بگیره که این حرفها رو میزنه
مثل پسر محسن رضایی
بهتره بعضیها به امریکا پناهنده بشن
Iran, Islamic Republic of
آقاي هاشمي لعنت كه ديگه اشكالي نداره ؟
لعنت بر امريكا .
لعنت بر اسرائيل .
لعنت بر ضد ولايت فقيه .
لعنت بر جيره خوار امريكا.
ان شاالله به كسي بر نخوره اعتراض كنه .
دو سئوال ازآقای هاشمی
اول اینکه چرا وقتی در نمازجمعه میگفتند "دشمن هاشمی دشمن پیغمبر است" مخالفتی نکردند؟
دوم اینکه چرا پس از 25 سال از فوت امام یادشان افتاده که این حرفها را بزنند؟
parsa
Iran, Islamic Republic of
باید طوری حرف بزند تا با معیار شما جور در بیاد؟
kave
من که میگم هاشمی دور از جون ! شده و اطرافیان دارن از اسم و عکس و جس... ایشون برای هل دادن افکار انحرافی به داخل جامعه استفاده می کنند .
بگو خب !
مهدی
Iran, Islamic Republic of
شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه شعار مستقیمی است برای .....و امثال ....
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافق مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر آمریکا براین شعارها جو نمون رو میدیم تا ثابت کنیم در عمل هم پاش هستیم
Iran, Islamic Republic of
معلومه رانت و منافع زيادي در عدم ارتباط با آمريكا داريد
عاشق ميهن و اسلام ناب محمدي
Iran, Islamic Republic of
معلومه منافعي كه عبارتند از استقلال ، آزادي ،جمهوري اسلامي . كور و نابود شوند دشمنان استقلال ايران.
ساندیس خور
به کوری چشم تو وامثال تو...
United Kingdom
آقای هاشمی لطفا به دامان انقلاب و مردم برگردید
Iran, Islamic Republic of
دیگه دیر شده
مخلص ولایت
درود بر آمریکا؛ آمریکایی که سالها منابع طبیعی کشورم را به غارت برد. آمریکایی که آثار باستانی و تاریخ تمدن چند هزارساله کشورم را به یغما برد. آمریکایی که به جرم توحش از من حقوقی ویژه دریافت کرد. آمریکایی که جنگ را بر ما تحمیل کرد. آمریکایی که برادرم را کشت. برادر دیگرم را با بدنی تکه تکه شده جلوی چشمم به نمایش گذاشت و سالهاست که شاهد رنج کشیدن او هستم. آمریکایی که دست همسرم را قطع کرد. آمریکایی که قرآن مرا سوزانید، و به کسانی که برادران و خواهران مرا در فلسطین، لیبی، مصر،...میانمار قتل عام می کنند و زنده زنده در آتش می سوزانند جایزه صلح نوبل می دهد. آمریکایی که به تروریست هایی که با ترور و بمب گذاری سالها رنج را بر ما تحمیل کردند پناه می دهد... اگر درود بر آمریکا نگوییم چه بگوییم؟؟؟
و چون همه چیز زیر سر همین ولایت فقیه و حمایت مردمی از آن است، پس مرگ بر ضد ولایت فقیه هم نمی گوییم و از حالا شعارمان این خواهد بود درود بر هر چیز یا هر کس که در پی کندن ریشه های انقلاب اسلامی، یادمان شهدای انقلاب و جنگ و آموزه های قرآنی است!!
ناشناس
قابل توجه دوستانی که می گویند برویم اصل سایت و نظر ایشان را بخوانیم:
دوستان عزیز وقتی که دیروز ـ به دروغ و بدون سند ـ بگوید امام با گفتن «مرگ بر آمریکا» مخالف بود و امروز هم بدون سندی دیگر بگویی آیت الله العظمی گلپایگانی گفت «مرگ بر ضد ولایت فقیه» نگویید و امام هم موافقت کرد!!! معنای این حرکات یعنی چه؟
خب مسلم است که این نظر شخص هاشمی نیز هست و می خواهد جو جامعه را تغییر دهد. و ...
لطفا شما دوستان مقداری بصیر باشید شما فریب نخورید
سید محمد محسن
رحمت بر شیر پاکت...
ناشناس
راستی دوستان از آقای علی مطهری چه خبر؟
این روزها اظهار فضل نمی کنند. ایشان هنوز صحبت های آقای هاشمی را تأیید نکرده اند؟
یادش بخیر قدیما وقتی آقا احمدی نژاد حرفی می زد اولی کسی که ایراد می گرفت و ... ایشان بود.
عاشق ولایت
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر....
Iran, Islamic Republic of
... ومتاسفانه مرده تر از او موسسه نشرامام است كه با افراطي گري حمايت ازهم خطان خودجفابه امام ميكند ونميدانم چرا خانم مصطفوي سكوت نموده!!!!!!
یوسف گمگشته
Iran, Islamic Republic of
با سلام شایسته است عزیزان با مدارک مستند وارائه آن صحبت کنند چون بسیاری از بزرگان در قید حیات نیستند که حقیقت معلوم شود ولی سخنان این بزگوران به صورت فیلم و روزنامه و... ثبت و ضبط شده است.
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر دروغگو
مرگ بر ....
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
پیمان
من کاملا با این اقدام موافقم همان گونه که رهبر هم با این موضوع موافق هستند
سید محمد محسن
سخنگوی جدید آقا هم تشریف فرما شدن!!!......
من
من خود طرفدار هميشگي ولايت فقيه بوده وهستم ومخالف هميشگي آمريكا بوده وهستم ونيزموافق حذف شعارمرگ برآمريكا ومرگ برضدولايت فقيه هستم اما اينكه اين كاررابه دروغ به امام(ره) بچسبانيد جفاي بزرگي درحق امام(ره) ومواضع ضدآمريكايي ايشان است.
ناشناس
اخه میدونی چرا مطهری و ....دیگه صداشون در نمیاد چون الان دنیا به کامشون است ودست وبالشون باز شده در اصل باید بگیم مرگ بر کسانیکه به اسم اسلام وخدمت به اسلام مال ملت بیچاره را میخورند وخون مردم را تو شیشه میکنند .
ایرانی در بدر
کانت میگوید رفتاری را که انتخاب میکنی طوری قانونمند باشد که اگر قانون شد برای خودت هم باشد مرگ بر امریکا را که گفته میشود بر چه کسی بر مردم امریکا گفته میشود ایا مردم امریکا گناهکارند خیر بر خاک امریکا خیر پس چرا؟ اقای رفسنجانی درست میفرمایند اقای شریتمداری اقای شریتمداری راه ایران و واشنگتون یکسره هوا پیمایی شد این هم یک دیپلماسی شما نمیدانید مردم که برای دیدن فرزندان خود به امریکا میرفتند چندین ساعت سرگردان در فرودگاهها بودند اقای شریتمداری ما انسانها جزایمان را گرفتیم بس است بگذار ابر مردها کارشان را انجام دهند دعوا تا بحال نتیجه نداشت صلح بهتر است با پنبه سر بریدن بهتر است تا با جار و جنجال چرا شما 8سال سکوت کردی؟
سید محمد محسن
چشم بچه هاشون کور شود که برای دل خوش کنک و کثافت کاری به اونجا نروند...
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی مطمئن باش اگه ولایت یک اشاره بکند، دشمنانش را در آنی به جهنم میفرستیم
هاشمی دیگر دارد گزافه می گوید.
سرباز ولایت
آقای هاشمی دیگه داره پاشو از گلیمش درازتر میکنه. ایشون از صحابه پیامبر که بعدها به امیرالمؤمنین خیانت کردن، بزرگتر نیست که. به خدا اگه حضرت آقا اجازه میدادن ما لحظه ای ....
مرگ بر ضد ولایت فقیه.
راستی امروز چند شنبه است
محمدی
کسی که از ولایت فقیه جدا شود عاقبتش چنین است.