پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۹

تغییر مجدد ساعات آغاز به کار اداری

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 317995
در جلسه روزگذشته هيات دولت ساعات جديد آغاز به کار دستگاه هاي اجرايي، سازمان ها و مراکز آموزشي و خدمات درماني، بانک ها و واحدهاي نظامي به تصويب اعضاي دولت رسيد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت در جلسه روزگذشته هيات دولت که به رياست حسن روحاني رييس جمهوري اسلامي ايران برگزار شد، ساعات جديد آغاز به کار دستگاه هاي اجرايي، سازمان ها و مراکز آموزشي و خدمات درماني، بانک ها و واحدهاي نظامي به تصويب اعضاي دولت رسيد.

بر اين اساس و با موافقت هيات دولت، ساعات آغاز به کار دستگاههاي اجرايي و مراکز آموزش عالي و پژوهشي و بخش هاي آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي ساعت ۸ صبح ، مدارس ساعت ۷:۱۵ تا ۷:۴۵ صبح، بانک ها ساعت ۷:۳۰ صبح و واحدهاي نظامي در ساعت ۶:۳۰ تا ۷ صبح تعيين شده است.

اعضاي هيات دولت همچنين در اين جلسه با افزايش سرمايه جمهوري اسلامي ايران در بانک توسعه اسلامي موافقت کردند.

علاوه بر اين هيات وزيران با عضويت وزراي امور اقتصادي و دارايي، دادگستري و کشور در شوراي عالي اداري و عضويت وزراي آموزش و پرورش و صنعت، معدن و تجارت در شوراي حقوق و دستمزد موافقت نمود.

در اين جلسه گزارش محمد جواد ظريف وزير امور خارجه گزارشي از برنامه هاي سفر هيات ديپلماتيک جمهوري اسلامي ايران به مقر سازمان ملل متحد ارائه نمود و اعضاي دولت نيز از خدمات ارزنده وي در جريان اين سفر تقدير و تشکر کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهروند
Iran, Islamic Republic of
این همه زنگ زدیم ریاست جمهوری و پیگیری کردیم که ساعت کاری بعداظهر ادارات را تغییر بدهند...نه ساعت کاری صبح!!!!!! مشکل مردم با ترافیک بعداظهر است
مادر کارمند
United States
تورو خدا مشکل ما بعدازظهره ساعات کاری بعدازظهر رو کم کنید که ما به درس و مشق فرزندانمان برسیم بخدا زندگیمون داره از هم می پاشه
مادركارمند
Iran, Islamic Republic of
مشكل ماساعت كاري صبح نيست مشكل ماساعت كاري بعداز ظهرما كارمندان خانم ازشماعاجزانه خواهش مي كنيم ساعت كاري بعداز ظهرراكم كنيد تابه كارهاي خونه وفرزندانمان برسيم.
کارمند بی خواب
مشکل ما بعد از ظهر است که جنازمون به خونه میرسه و دیگه نای صحبت کردن با زن و بچمون رو نداریم
چرا ساعت بعد از ظهر تغییر نمی کند
عمار
Iran, Islamic Republic of
معنای کار کارشناسی شده، اعتدال، تدبیر و امید را فهمیدیم.
البته تقسیم ساعت کاری صبح خوب شد اما بعد از ظهر چی؟
بابک
لطفا ساعت کاری بعد ظهر را کم کنید و به روال سابق برگردانید با این ساعت کاری جدید وقتی به خانه بر می گردیم باید فورا شام خورده و بخوابیم از بس در ترافیک می مانیم این که نشد زندگی و امید.لطفا اگر ساعت کاری بعد ظهر را کم نمی کنید رای ما را پس بدید.صد رحمت به احمدی نژاد واقعا قدرش را ندانستیم.
Iran, Islamic Republic of
یک کار کارشناسی کردند و فکر کردند هرکاری در دولت قبل شده از اساس غلط بوده! حالا هم که به اشتباه خود پی برده اند برای اینکه به آن اعتراف نکنند فقط ساعات صبح را دستکاری کرده اند.
چرا رسیدگی نمی کنید می خواهید مردم التماستان کنند. ساعت کاری بعدازظهر ها را تغییر دهید لطفا اگر نمی شود فکری به کار خانمهای کارمند کنید تا بعدازظهرها زودتر تعطیل شوند تا بتوانند به درسهای بچه ها برسند و غذایی بتوانند درست کنند.
مادر كارمند
من از كرج ميام تهران و بر مي گردم و تو ترافيك بعد از ظهر گير مي كنم .....
آقاي احمدي نژاد به دادمون برسيد....