جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تشییع پیکر دو شهید گمنام در رودسر

يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 317888
پیکر مطهر ۲ شهید گمنام با حضور پرشور مردم و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در رودسر تشییع شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مراسم تشییع و وداع با دو شهید گمنام ظهر امروز در مصلای این شهرستان برگزار شد.

تا ساعاتی دیگر، این دو شهید گمنام که ۱۹ و ۲۰ساله که متعلق به عملیات والفجر ۸ در منطقه عملیای فاو هستند، میهمان مردم ولایتمدار چابکسر می‌شوند.

پیکر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر اروز در پارک شهید انصاری شهر چابکسر از توابع شهرستان رودسر تدفین می‌شود.

امام جمعه رودسر در مراسم تشییع شهدای گمنام با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس دورانی طلایی برای خودشناسی و تقرب به خداوند متعال بود.

حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی با بیان اینکه شهدای گمنام دارای جایگاه والا در نزد خداوند متعال هستند، افزود: باید تلاش کرد تا سیره و سبک زندگی شهدا که برگرفته از سیره اهل بیت(ع) به جوانان و نوجوانان منتقل شود.

وی با بیان اینکه، شهدا ثابت کردند که اسلام در مقابل زورگویان می‌ایستد، گفت: پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است.

امام جمعه رودسر، تصریح کرد: هدف اصلی حمله صدام به ایران سقوط انقلاب اسلامی و پیروزی سریع در ابتدای جنگ بود که جوانان مومن و انقلابی با لبیک به فرمان جهاد امام راحل جانانه از کشور دفاع کردند.

عبدالله‌زاده پاشاکی تصریح کرد: دفاع از دین اسلام ملت ایران را به میدان جنگ فرستاد، ملت ایران هرگز رشادت‌های ۲۴۰هزار شهید دوران دفاع مقدس را فراموش نمی‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *