چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

زمان‌اعلام‌نتایج‌تکمیل‌ظرفیت‌دکتری وارشدآزاد

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 317573
رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و کارشناسی‌ارشداین دانشگاه، از ظهر فردا خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و کارشناسی‌ارشد این دانشگاه خبر داد و گفت: نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از ساعت ۱۴:۰۰ فردا یکشنبه اعلام می‌شود.

وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت‌نام اینترنتی انجام داده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به آدرس www.azmoon .com از نتیجه خود اطلاع حاصل کنند.

اقبالی اظهار داشت: پذیرفته‌شدگان می‌توانند در روز دوشنبه مورخ ۱۵/۰۷/۹۲ به واحدهای موردنظر مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خصوص کسب اطلاع از جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت گفت: اطلاعیه تکمیل ظرفیت کارشناسی‌ارشد و دکتری در روز یکشنبه مورخ ۱۴/۰۷/۹۲ همزمان با اعلام اسامی، در سایت www.pubr-azmoon.com منتشر می شود.

وی در پایان توصیه کرد: داوطـلـبان مـی‌تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال یـا ابهـامـی بـه سـایت www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح کنند و یا به آدرس الکترونیکی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *