جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

زشت‌ترین شهر انگلستان+تصاویر

سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب: 317000
شهرسازی یکی از مواردی است که تمامی کشورهای دنیا به آن دقت دارند زیرا باعث جذب گردشگر شده و باعث می شود تا تمامی کشور به جذب توریست مشغول گردد اما برخی مواقع شهرهایی از قلم افتاده و شکل زیبایی به خود نمیگیرند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، انگلستان یکی از کشورهایی است که هر چند سال یک بار نظرخواهی های خاصی در مورد شهرهای خود قرار میدهد. در این نظر سنجی بدترین شهرهای انگلستان انتخاب می شوند. این شهرها بدترین فضا و بدچهره ترین حالت را دارند.
 
این نظرسنجی در سال ۲۰۱۳ در یک وبسایت انجام شد و طی آن شهری به نام "همل همپستد" به عنوان بدترین و بدچهره ترین شهر انگلستان انتخاب شده است. در این نظر سنجی این شهر با اختلاف رای بالا به این عنوان رسیده است.
 
در این شهر کمترین امکانات رفاهی وجود دارد و شکل خانه های بسیار ساده و شهر به طور کلی بی روح ساخته شده است. این شهر همیشه از بدترین نقاط انگلستان شناخته می شده اما این بار به طور رسمی به این عنوان رسید.
 
افرادی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند اعتقاد داشتند اگر کسی قصد نابود کردن روزحیه یا زندگی خود را دارد باید به این شهر سفر کرده و در آن مستقر شود. افراد بسیاری در انگلستان هستند که از این شهر ترسیده و آن را نحس می دانند.





نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چ خوشگل
ده ما از اونجا قشنگتره
Iran, Islamic Republic of
اگر اين بدترين پس بهترينش كدام است
اینکه بهتر از تهران و اصفهان هستش ...