جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳
از گوینده مشهور تا برنامه‌نویس هاشمی؛

پست‌هاي خالي وزارت ورزش به چه كساني مي‌رسد؟

سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 316854
خبرها حکایت از آن دارد که قرار است یک گوینده مشهور تلویزیون به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان منصوب شود.
به گزارش جهان، اين روزها افراد متعددي نامشان براي در اختيار گرفتن پست‌هاي خالي مانده در وزارت ورزش و جوانان مطرح است.

از جمله اين اسامي مي‌توان به نام اميدوار رضايي براي پست معاون پارلماني وزارتخانه و غلامحسين شعباني براي سمت مديركل فرهنگي وزارتخانه اشاره كرد که در محافل ورزشی عنوان داشته اند که صالحی امیری با آنها مذاکره کرده است.

شعبانی بیش از این 3 سال در سمت مدیر فرهنگی کمیته ملی المپیک با علی آبادی همکاری کرد که در سال پایانی و پس از مسابقات المپیک و سفر به لندن، ساز ناسازگاری با علی آبادی را کوک کرد و پس از انتقاد از مدیریت وی استعفا کرد. 

بر اساس این گزارش کیومرث هاشمی و خسروی وفا از حامیان وی به شمار می آیند.

اين در حالي است كه شنيده مي‌شود مازيار ناظمي به‌عنوان مديركل روابط عمومي وزارتخانه منصوب شده است و حتی صالحی امیری با ضرغامی درباره انتقال ناظمی از صداوسیما به ورزش مذاکراتی انجام داده است. 

به گزارش خبرنگار ما سيد مناف هاشمي -که از وی به عنوان نویسنده برنامه های محسن هاشمی برای شهرداری تهران نام برده می شود-، به‌عنوان معاون اداري و پشتيباني وزارت ورزش و جوانان منصوب شده است. گفته شده که انتصاب وی به توصیه پسر ارشد هاشمی رفسنجانی صورت می گیرد.

مخالفت با گزينه جديد معاونت بانوان
پس از جدايي معاونت بانوان از معاونت ورزش همگاني نام طاهره طاهريان براي در اختيار گرفتن معاونت جديد وزارت ورزش و جوانان مطرح شد كه او اين مسئوليت را نپذيرفت.

حالا خبر مي‌رسد فريبا محمديان رئيس فدراسيون اسكيت گزينه تازه وزارت براي معاونت بانوان است كه منتقدان و مخالفان زيادي دارد چرا كه به گفته آنها سابقه كاري و تجربه محمديان براي اين پست كافي و مناسب نيست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علوی
United States
چه اعتماد به نفسی داره این سرپرست وزارت ورزش که داره تا جزئی ترین پست ها رو هم توی وزارتخانه تعیین میکنه هیشکی هم بهش نمیگه چرا؟ آقایون نماینده مگه قرار نبود تصویب کنید که سرپرست نتونه هرکاری عشقش کشید انجام بده؟ اونم این بابا با اون سوابق... که حتی روش نمیشه بهش اشاره کنه!
حسین
حق به حق دار می رسه با این حساب معاونت بانوان باید به دختر بابا یعنی فائزه هاشمی برسد و لاغیر
تربیت بدنی بد بخت
Iran, Islamic Republic of
خوبه والا وزارت ورزش شده زنگ تفریح دوستان. من نمیدونم بزرگان مدیریت ورزش کشور باید کجا باشن. یحتمل همون تو دانشگاه باشن بهتر باشه اگه بیان تو این وزارت خانه یحتمل نخاله به حساب میان.