سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
معاون پارلمانی دولت خبر داد؛

جلسه مشترک دولت و مجلس برگزار می‌شود

دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب: 316728
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور گفت: جلسه مشترک دولت و مجلس فردا شب به میزبانی دولت برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت  حجت‌الاسلام مجید انصاری اظهارداشت: این نشست به منظور تعامل و هماهنگی بیشتر قوای مجریه و مقننه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
 
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با هیئت‌رئیسه مجلس تصریح‌کرد: همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای شرکت در این نشست دعوت شده‌اند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در این نشست گزارشی از دستاوردهای سفر به نیویورک و حضور در مجمع عمومی سازمان ملل را ارائه خواهد کرد.
 
پیش از این ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس درباره جلسه عصر امروز (دوشنبه) اعضای هیئت رئیسه پارلمان گفت: این جلسه با حضور حجت‌الاسلام انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور برگزار و درباره راهکارهای افزایش تعامل دولت و مجلس بحث و تبادل نظر شد.
 
وی با بیان اینکه آقای انصاری تقاضا کرده بود به منظور ایجاد تعامل بیشتر بین دولت و مجلس، در جلسه امروز هیئت رئیسه حضور یابد و این تقاضا مورد موافقت قرار گرفت، گفت: احتمالاً نشست مشترک مجلس و دولت فردا شب در محل نهاد ریاست جمهوری و به میزبانی قوه مجریه برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *