پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
عضو شورای شهر تهران:

آرایش مدیران شهرداری متناسب با ظرفیت‌های جهادی باشد

دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 316670
رویکرد جدید شهرداری رویکرد فرهنگ محور است که باید گفت این رویکرد جدید شهرداری مبتنی برآرایش انسانی و نیروی انسانی است که لزوم تغییر در بدنه شهرداری را ایجاب می کند.
آرایش مدیران شهرداری متناسب با ظرفیت‌های جهادی باشد
به گزارش جهان، پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با آریا در خصوص لزوم تغییرات در بدنه شهرداری تهران گفت: دو علت اساسی اقدامات تغییر در سطوح مختلف شهرداری را ایجاب می کند که ما شاهد تغییرات در شهرداری باشیم.

وی با اشاره به رویکرد جدید شهرداری اظهار داشت : رویکرد جدید شهرداری همانطور که شهردار تهران در نماز جمعه تهران اعلام کرد رویکرد فرهنگ محور است که باید گفت این رویکرد جدید به شهرداری مبتنی بر آرایش انسانی و نیروی انسانی است که لزوم تغییر در بدنه شهرداری را ایجاب می کند.

این عضو شورای شهر دومین علت برای تغییر در بدنه شهرداری را اینگونه تشریح کرد: طی جریانی که به انتخاب شهردار منجر شد شاهد رفتارهای مختلفی بودیم که نشان می‌داد این همگرایی با شهردار برای انجام ماموریت ها وجود ندارد.

وی افزود: افرادی در جریان انتخاب شهردار به صراحت اعلام می کردند که شهردار فاقد توانایی لازم برای اداره شهر است. باید گفت این افراد که شهردار را فاقد توانایی لازم می دانند، در این دوره نمی توانند با شهردار همکاری داشته باشند و این لزوم تغییرات اساسی را در شهرداری ایجاب می کند.

سروری در ادامه با اشاره به اینکه رفتارهای غیراخلاقی و بعضا کاسب کارانه از سوی برخی افراد در طول جریان انتخاب شهردار ایجاد می شد اظهار داشت: قالیباف در این دوره باید با نگاه متناسب با رویکرد جدید، آرایش انسانی نوینی را در شهرداری در نظر بگیرد.

این عضو شورای شهر در پایان خاطر نشان کرد: مردم متدین تهران از شهردار رزمنده و جهادگر انتظار دارند که آرایش مدیران متناسب با همین ظرفیت های جهادی که در شهرداری دیده اند انجام شود .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *