کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نشست دولت ومجلس باحضور روحانی؛بزودی

8 مهر 1392 ساعت 8:16

سخنگوی دولت از تشکیل جلسه مشترک دولت و مجلس با حضور رییس جمهور در آینده نزدیک خبر داد.


به گزارش جهان، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در گفتگو با فارس، درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر حضور رییس جمهور در مجلس شورای اسلامی و تشریح دستاوردهای سفر به نیویورک برای نمایندگان گفت: انشالله در جلسه مشترک دولت و مجلس که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد، ما و دوستانمان در مجلس گرد هم می‌آییم و آقای روحانی نیز در این نشست حضور خواهند یافت.

وی افزود: زمان دقیق این نشست هنوز مشخص نیست، اما دوستان درصدد تدارک برگزاری این جلسه با حضور نمایندگان مجلس هستند.

سخنگوی دولت در پاسخ به سئوال دیگری درباره این که آیا در جلسه بعدی هیئت دولت بحث انتخاب استانداران در دستور کار قرار می گیرد یا نه، گفت: هنوز دستور کار جلسه آینده تعیین نشده، اما تعیین استانداران به طور کلی در دستور کار دولت قرار دارد.

نوبخت درباره اینکه آیا در جلسه یک شنبه (روز گذشته) بحثی در خصوص تعیین استانداران صورت گرفته است و یا نه گفت: بحثی در این باره مطرح نشد.

خبرنگار فارس از نوبخت در خصوص تحریف سخنان رییس جمهور توسط شبکه سی ان ان در سفر به نیویورک پرسید که سخنگوی دولت اجازه خواست پس از بررسی دقیق موضوع، درباره آن اظهار نظر کند.

سخنگوی دولت در پایان در ارتباط با تعیین وزرای پیشنهادی سه وزارتخانه باقیمانده نیز تصریح کرد: هنوز تصمیمی در این باره از سوی دولت گرفته نشده است.


کد مطلب: 316566

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/316566/نشست-دولت-ومجلس-باحضور-روحانی-بزودی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com